مورینیو: نمی‌توانم بگویم نتیجه ناعادلانه‌ای رقم خورد

بارسلونا، برنابئو را به آتش کشید

پس از گل ثانیه 22 کریم بنزما مهاجم رئال مادرید، خوشبین‌ترین هواداران بارسلونا هم فکر نمی‌کردند شاگردان گواردیولا قدعلم کرده و کهکشانی‌های قبراق را در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی مادرید 3 بر یک مغلوب کنند، نتیجه‌ای که مورینیو سرمربی رئال‌ هم آن را عادلانه دانست.
کد خبر: ۴۴۵۶۵۸

هفته شانزدهم لالیگا بامداد یکشنبه شاهد رویارویی سنتی و به نوعی جنگ ستارگان بارسلونا و رئال مادرید به میزبانی رئالی‌ها بود ، دیداری که پیش از آغاز آن همه قرائن و شواهد خبر از برتری تیم آماده خوزه مورینیو می‌داد، اما این برتری تنها روی کاغذ معنی داشت و با وجود همه تدابیر تاکتیکی ، فنی و روانی مادریدی‌ها، در نهایت این پپ گواردیولا بود که فاتح این بازی بزرگ شد تا اجازه ندهد فاصله امتیازی تیمش با رئال صدرنشین به بیش از 3 امتیاز افزایش یابد. بارسلونا در شرایطی به این پیروزی دلچسب دست یافت که با یک بازی بیشتر نسبت به رئال ، 3 امتیاز هم از رقیب صاحب نام عقب بود. در ثانیه‌های آغازین بازی اشتباه مرگبار ویکتور والدز سنگربان بارسا با فرصت طلبی کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال در ثانیه 22 به گل نخست بازی انجامید.

در این شرایط و با این‌که پیش‌بینی می‌شد رئال با این گل عرصه را بر کاتالان‌ها تنگ کند، اما آنها در شب درخشش لیونل مسی، کارلوس پویول، آندریس اینیستا و ژاوی هرناندز در دقایق30 ، 53 و 66 توسط آلکسیس سانچز، ژاوی و سسک فابرگاس 3 بار دروازه ایکر کاسیاس را گشودند تا با نتیجه 3 بر یک فاتح این بازی بزرگ شده و در شبی که رونالدو ستاره پرتغالی رئال تنها سایه‌ای از نام و آوازه خود را به همراه داشت، یک باردیگر رئال با خوزه مورینیو مقابل گواردیولا و شاگردانش زانو بزند

گواردیولا پس از پایان این بازی تصریح کرد:« از عملکرد تیمم رضایت دارم. ما هرگز نشده به سانتیاگوبرنابئو بیاییم و موقعیت خطرناک روی دروازه حریف خلق نکنیم. ما در این بازی خیلی شجاع بودیم و نتیجه به دست آمده شجاعت ما را نشان داد.»

گواردیولا درباره اشتباهات متعدد والدس سنگربان تیمش گفت: قبول ندارم که او اشتباهات زیادی داشت، تنها در صحنه گل دریافتی دچار مشکل شد و البته این در جریان ال کلاسیکو قابل چشم‌پوشی است، والدس دروازه‌بان کوچکی نیست و همچنان به او احترام می‌گذارم.

این در حالی بود که مورینیو درباره این دیدار گفت:در بسیاری از صحنه‌ها معترض بودم؛ چرا که باورم نمی‌شود داوران بازی این‌گونه به ضرر ما سوت بزنند. نمی‌خواهم بهانه‌تراشی کنم و اعتراف می‌کنم که نتیجه بازی ناعادلانه نیست. اما داور بازی در حد این بازی نبود خطایی که مسی انجام داد و اعتراضات عجیبی که به داور داشت با چیزی غیر از کارت قرمز پاسخ نمی‌گرفت؛ اما داور مسابقه به صورت بسیار واضحی از نام مسی و شرایط بازی ترسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها