برنامه شبانگاهی «رادیو 7» که با پایان دهه اول محرم و عزاداری شهدای کربلا دوباره روی آنتن شبکه آموزش رفته است، قرار است دو گفت‌وگوی متفاوت با سروش صحت و رضا عبدی را پخش کند.
کد خبر: ۴۴۵۶۱۴

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، منصور ضابطیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه با اعلام این مطلب گفت: پخش روتین «رادیو 7» پس از ایام عزاداری دوباره آغاز شده است و از آنجا که در سری جدید برنامه از یک ماه و نیم قبل تغییرات جدیدی را اعمال کرده‌ایم، برنامه با همان بخش ها روی آنتن رفته است.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلف برنامه همچنان پابرجاست و هر شب با حضور یکی از چهره‌ها و هنرمندان قصه‌خوانی و خوانش یک متن ادبی را با موسیقی و کلیپ‌های تصویری مختلف خواهیم داشت.

ضابطیان تصریح کرد: همچنین در مدت اخیر دو گفت‌وگوی متفاوت و جذاب را با سروش صحت و رضا عبدی انجام داده‌ایم که در برنامه پخش خواهد شد و به احتمال فراوان از اواخر هفته شاهد پخش گفت‌وگوی سروش صحت خواهیم بود.

این ‌تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیونی با اشاره به برنامه‌های ویژه «رادیو 7» برای مناسبت‌ها گفت: در چند روز باقی‌مانده تا پایان فصل پاییز مناسبت خاصی نخواهیم داشت و تنها روز سه‌شنبه یادی از مرحوم «منوچهر نوذری» در برنامه خواهیم کرد، اما برای شب یلدا یک برنامه مفصل را تدارک دیده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها