معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز پنجمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس در این دانشگاه خبر داد و گفت: داوطلبان دارای مدرک در رشته‌های علوم پزشکی، علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی می‌توانند در این دوره از پذیرش پزشکی شرکت کنند.
کد خبر: ۴۴۵۵۶۵

محمد جلیلی در گفت‌وگو با مهر افزود: ثبت نام برای پنجمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی با این شیوه در دانشگاه علوم پزشکی تهران از نیمه آذر آغاز و شرایط ثبت‌نام بزودی از سوی دانشگاه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ثبت‌نام و شرکت در این دوره همچون سال گذشته خواهد بود و تغییری در این زمینه نخواهیم داشت و همچون 2 دوره گذشته فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی، علوم تجربی و فنی و مهندسی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: حداکثر سن برای خانم‌ها 25 سال تمام در زمان ثبت‌نام و برای آقایان که خدمت نظام وظیفه را گذرانده‌اند 27 سال تمام در زمان ثبت‌نام تعیین شده است و متقاضیان باید دارای معدل دوره دیپلم بالاتر از 18 و معدل دوره کارشناسی بالاتر از 16 باشند. وی اظهار کرد: آزمون ورودی به این دوره همچون سال گذشته از مباحث در حد علوم پایه خواهد بود و در اسفند برگزار می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف جذب دانشجوی پزشکی به این شیوه را جذب فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی سایر رشته‌ها با توانمندی‌های بالا در رشته پزشکی اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها