حمیدرضا پگاه، بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1350 در تهران است. فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» و سریال «حیرانی» از آخرین کارهای در حال تولید اوست. فیلم‌های سینمایی «برخورد خیلی نزدیک»، «شبانه‌روز» و سریال «یک روز قبل» آخرین آثاری هستند که شاهد حضور پگاه در آنها بودیم.
کد خبر: ۴۴۴۷۵۱

او درباره حادثه‌ای که 4 سال پیش برایش اتفاق افتاده است، گفت: سال 86 سر صحنه فیلم تلویزیونی «زهر و پادزهر» به کارگردانی آرش معیریان بودیم. آن روز از ساعت 12 ظهر آفیش‌مان کرده بودند و ساعت 2 نیمه شب بود که قرار شد بخشی از صحنه‌های تعقیب و گریز را فیلمبرداری کنیم. بدترین خاطره حادثه به همین لحظه برمی‌گردد؛ زمانی که باید دنبال یک نفر می‌کردم.

وی ادامه داد: بعد از چند برداشت، در یکی از برداشت‌ها هنروری که در آن صحنه بازی می‌کرد و من باید دنبال او می‌کردم خلاقیت به خرج داد و حرکت اضافه‌ای کرد، هنگام فرار یک صندلی را جلوی من کشید که این حرکت به زمین خوردنم منجر شد و باعث شد رباط پایم پاره شود!

پگاه در ادامه تعریف بدترین خاطره کاری خود اظهار کرد: در آن لحظه همه نگران شده بودند. کارگردان از من پرسید می‌توانم کار را ادامه دهم یا خیر؟ و من پاسخ منفی دادم. بعد از آن چند روزی کار متوقف شد و بعد از بهتر شدن درد پای من بقیه فیلم را گرفتیم اما متاسفانه مثل فوتبالیست‌ها رباط صلیبی پایم پاره شده است! بدی‌اش هم این بود که آن لحظه تصویر پوشیده شده بود و کات هم نداده بودند. بنابراین چیزی ثبت نشد. از طرفی آن پلان هم بعدها به کار فیلم نیامد و از کار حذف شد اما به قیمت ضربه بدی به من تمام شده بود.

این بازیگر یادآور شد: این اتفاق آسیب‌پذیری پایم را افزایش داد و حتی آسیب مینیسک پایم را به دنبال داشت و البته دوره‌های طولانی فیزیوتراپی و از دست دادن کارهایی که خیلی دوستشان داشتم...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها