سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه با اصلاح قانون مالیاتها ، 180 هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم، اعلام کرد: دولت ماهانه 3 هزار و 400 میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۴۴۴۴۶۳

سیدشمس الدین حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: در آینده نزدیک، با برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف مردم، موضوع طرح تحول اقتصادی را شفاف تر با آنان در میان خواهیم گذاشت.

وی اقدامات بخش بانک و بانکداری در کشور را خوب توصیف کرد و اظهار داشت:در بحث تحولات بانکداری ، نظارت را تقویت می‌کنیم و همچنین تقویت ارزش پول ملی برای ما مهم است.
 
وزیر اقتصاد گفت: اکنون، لایحه تقویت ارزش پول ملی (حذف صفر) در دولت تهیه شده است و دنبال این هستیم که اجزای بنیادی تر طرح تحول اقتصادی را تهیه کنیم تا حذف صفر مشخص شود.
 
وی افزود: همچنین با اصلاح امور گمرگی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، در بخش تجارت خارجی، تحول شگرفی ایجاد شده است.
 
حسینی به اصلاح قانون مالیات ها اشاره کرد و اظهار داشت: با اصلاح قانون مالیاتها ، 180 هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم.
 
وی همچنین به پرداخت یارانه نقدی به مردم اشاره کرد و افزود: دولت ماهانه سه هزار و400میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می کند.
 
وزیر اقتصاد بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر و حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف در شهرستانها تاکید کرد و گفت: تشکیل کمیته برای پیشبرد امور سرمایه گذاری در شهرستان ها ضروری است.
 
وی با تاکید بر ضرورت احیای برخی از کارحانه های منطقه شمال کشور، افزود: ما با پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به احیای کارخانه ها مساعدت می کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها