معاون عملیات پلیس‌راه کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس و کشته شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۳۸۸

سرهنگ صمد اسفندیاری با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز در کیلومتر 36 گردنه اسدآباد در استان همدان گفت: در این حادثه که در ساعت 1:50 بامداد که روز سه‌شنبه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس رخ داد، پنج تن کشته شدند.

وی افزود: در این حادثه 11 نفر نیز مجروح شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان و مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور افزود: در ساعت هشت صبح روز گذشته نیز در کیلومتر55 جاده فرعی «رضی» در محور اردبیل به موقان یک دستگاه خودرو سواری پراید واژگون که پس از واژگونی نیز دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد، گفت: کارشناسان تصادفات پلیس‌راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده را علت بروز این حادثه اعلام کرده‌اند.

اسفندیاری همچنین در ادامه توضیح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور با اشاره به واژگونی یک دستگاه وانت نیسان پیکاپ در جاده دلیجان در استان مرکزی گفت: در این حادثه که به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد دو نفر کشته و دو تن مجروح شدند.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه 42 درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته را واژگونی به خود اختصاص داده است، گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و خستگی و خواب‌آلودگی در صدر دیگر علل بروز تصادفات قرار دارند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها