این سریال قرار است بهمن امسال از شبکه 3 سیما پخش شود

بازیگر ستایش در سریال ‌«ششمین نفر»

نرگس محمدی، بازیگر سریال پرمخاطب ستایش این روزها جلوی دوربین یک سریال تازه رفته است. این سریال که ششمین نفر نام دارد در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما آماده می‌شود. ششمین نفر به نوعی روایت یک درام عاشقانه است که در بستری سیاسی، حوادث مختلفی را در سال‌های قبل از انقلاب به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۷

تصویربرداری این سریال همزمان با عید قربان آغاز شده و جز نرگس محمدی، پولاد کیمیایی هم ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال خواهد بود. رحیم نوروزی، نادر فلاح، رضا اخلاقی، مهدی تقی‌نیا، زویا امامی، فرشید نوابی، عباس موسوی، مجتبی مسکنی، توران قادری و خسرو خان‌محمدی هم از جمله بازیگران دیگری هستند که در این اثر هنرنمایی می‌کنند. عسل بدیعی و کامران تفتی نیز از جمله بازیگران دیگری هستند که در روزهای گذشته به این سریال پیوسته‌اند تا ایفاگر نقش‌های مختلف آن باشند.

تهیه‌کننده این سریال به ایسنا گفته است: تاکنون 40 درصد کار تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و قرار است تصویربرداری اواسط زمستان به پایان برسد تا در بهمن‌ماه به آنتن پخش سپرده شود.

کامبیز کاشفی افزوده است: در حال حاضر همزمان با کار تصویربرداری، تدوین سریال نیز توسط موحد شادرو در حال انجام است و محمد فرشته‌نژاد هم ساخت موسیقی آن را به‌عهده دارد.

کارگردانی این سریال را بهمن گودرزی برعهده دارد که امسال فیلم «شیش و بش» با کارگردانی او و بازی محمدرضا گلزار و امین حیایی روی پرده سینماها بود.

کاشفی با توضیح این‌که کار تصویربرداری به مدت یک ماه در لوکیشنی در کارخانه چیت‌سازی ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری از دکور کتابفروشی در کارخانه چیت‌سازی هستیم و پس از پایان آن به لوکیشن‌هایی در سطح شهر خواهیم رفت.

وقایع این سریال 13 قسمتی در اواخر رژیم پهلوی روی می‌دهد و زندگی سرگردی به نام آسایش را بازگو می‌کند که با قتل پدرش ـ که از افسران ارتش است ـ زندگی‌اش دستخوش تغییرات بنیادین می‌شود. او در موضوع قتل پدرش به چند نفر مظنون می‌شود اما از همه بیشتر به داوود، برادر همسرش مشکوک است. در نهایت با دستگیری داوود توسط او ماجراهای داستان سمت و سویی دیگر پیدا می‌کند.

در ساخت این سریال سعید مرادی (مدیر تولید)، سعید خراسانی (مدیر تصویربرداری)، بابک اردلان (مدیر صدابرداری)، آیدین ظریف (طراح صحنه و لباس) و علیرضا جوادپور (طراح گریم) همکاری می‌کنند.

با توجه به حضور بازیگر ستایش در این اثر، پیش‌بینی می‌شود ششمین نفر از آثار پرمخاطب شبکه 3 در ایام بهمن امسال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها