مرد معتاد که به اتهام قتل نوزاد سه ماهه‌اش دستگیر شده، اعتراف کرد فرزندش ناخواسته از دستش افتاده و مرده است.
کد خبر: ۴۴۳۰۹۹

به گزارش «جام‌جم»، اوایل همین هفته یکی از مسوولان بیمارستانی در شهرستان هشتگرد در استان البرز با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و اطلاع داد مرد جوانی، دختر سه ماهه‌اش را که زخمی و بی‌هوش بوده به بیمارستان منتقل و اقدام به فرار کرده که از سوی ماموران حراست دستگیر شده است.

ماموران با اعزام به محل در تحقیق از مسوولان بیمارستان متوجه شدند، تلاش پزشکان برای نجات دختر سه ماهه که بر اثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سرش زخمی و بی‌هوش شده بود، نتیجه‌ای نداشته و او مرده است.

در پی مرگ مشکوک این نوزاد، پدر وی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی هشتگرد منتقل شد. جسد نوزاد نیز با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: مواد مخدر (شیشه) و قرص‌های روانگردان مصرف می‌کنم و بر سر همین موضوع میان من و همسرم همیشه اختلاف و مشاجره بود. او چند بار قصد جدایی داشت اما وقتی دخترمان به دنیا آمد، از تصمیم خود صرفنظر کرد.

متهم اضافه کرد: با تولد فرزندمان، اوضاع زندگی‌مان نه تنها بهتر نشد که روز به روز بدتر می‌شد. همسرم دیگر طاقت ادامه زندگی با مرا نداشت تا سرانجام قهر کرد و به خانه پدری‌اش رفت و من ماندم و یک دختر سه ماهه.

متهم با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب دخترمان بیقراری می‌کرد و گریه‌هایش لحظه‌ای قطع نمی‌شد. پس از مصرف شیشه، وقتی گریه‌های دخترمان بیشتر شد، او را بغل کردم تا نزد مادرش ببرم.

وی افزود: در تاریکی شب تعادلم را از دست دادم و پایم روی زمین سر خورد و یک‌باره نوزادم از دستم به کف جاده افتاد و دیگر صدای گریه‌هایش را نشنیدم. سراسیمه او را به مرکز درمانی بردم، اما دیر شده بود و او را برای همیشه از دست دادم.

بنابراین گزارش، مرد معتاد با قرار قانونی روانه زندان شد.تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها