پس از گذشت 99 سال از غرق کشتی تایتانیک، هنوز موضوع غرق شدن این کشتی غول‌پیکر در سال 1912 میلادی مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر جهان است. به گزارش «جام‌جم» به نقل از فاکس‌نیوز، در این باره می‌توان به مرد 45 ساله‌ای به نام استیو هامپتون که از اهالی انگلستان است، اشاره کرد که دیوانه‌وار در جستجوی رازگشایی از حادثه غرق شدن کشتی تایتانیک است.
کد خبر: ۴۳۷۳۴۸

استیو برای آن که بتواند به حس کنجکاوی‌اش پاسخ دهد، از سن جوانی صدها نوشته و کتاب و فیلم را درباره تایتانیک مطالعه کرده است.

این مرد انگلیسی تصمیم گرفت از سال 2006 تصاویر باقیمانده از غرق شدن کشتی تایتانیک را جمع‌آوری و این تصاویر را در بدنش خالکوبی کرد تا به قول خودش یاد کشته‌ها را زنده نگه دارد.استیو سرانجام پس از 40 ساعت تحمل درد با کمک چند نفر که در زمینه خالکوبی روی پوست تبحر دارند، تصویر کشتی را خالکوبی کرد. این مرد انگلیسی اکنون تبدیل به سوژه‌ای برای عکاسان خبری شده است. او هر روز با لبخند لباس‌هایش را خارج کرده و تصویر تایتانیک را مقابل لنز دوربین آنها قرار می‌دهد.او می‌گوید: از دوران نوجوانی وقتی برای اولین بار ماجرای غرق شدن کشتی تایتانیک را شنیدم برای قربانیان این کشتی گریه کردم و احساس می‌کردم این کشتی جزئی از وجودم است که باید تا لحظه آخر عمر آن را فراموش نکنم.

کشتی تایتانیک در سال 1912 همراه 2247 مسافر و خدمه و بیش از 45 هزار کیلو بار به وزن تقریبی 60 هزار تن در مسیر انگلیس به نیویورک با کوه یخی در اقیانوس اطلس برخورد کرد و غرق شد و در مجموع 1513 نفر از مسافران و خدمه‌ این کشتی غول‌پیکر جانشان را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها