این نمایشگاه از 3 تا 10 آبان هر روز صبح پذیرای بازدیدهای دسته‌جمعی مدارس خواهد بود

عرضه بن خرید ویژه دانش‌آموزان در نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص بن خرید مطبوعات ویژه دانش‌آموزان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد. به‌ گزارش کمیته اطلاع‌رسانی این نمایشگاه، پدرام پاک‌آیین با اعلام این خبر افزود: طبق هماهنگی‌های ایجاد شده میان آموزش و پرورش و معاونت مطبوعاتی، دانش‌آموزان مدارس می‌توانند به صورت دسته‌جمعی از نمایشگاه مطبوعات امسال بازدید کنند.
کد خبر: ۴۳۶۳۵۴

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجام هماهنگی‌های لازم، دانش‌آموزان مدارس خود را برای بازدید به نمایشگاه مطبوعات بیاورند.

وی با اشاره به این‌که مبلغ بن‌های اختصاص داده شده به دانش‌آموزان 50 هزار ریال است، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با در اختیار داشتن این بن‌ها، اشتراک مطبوعات و نشریات مورد نظر خود را دریافت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از 3 تا 10 آبان همه‌روزه از صبح تا ظهر پذیرای بازدیدهای دسته‌جمعی دانش‌آموزان مدارس در مقاطع راهنمایی و دبیرستان خواهد بود.

از سوی دیگر، رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از عرضه بیش از 500 عنوان کتاب حوزه رسانه و علوم ارتباطات در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

محمدمهدی انصاری دراین‌باره گفت: کتاب‌های یادشده در غرفه‌ای تحت عنوان کتب رسانه با تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی ارائه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها