2 دختر جوان هنگامی که در یک قدمی مرگ قرار داشتند با رشادت سرباز انتظامی نجات پیدا کردند

سرباز فداکار، ناجی 2 دختر جوان شد

سرباز فداکار وقتی 2 دختر جوان را در رودخانه کرج در یک قدمی غرق شدن دید با از خودگذشتگی آنها را نجات داد. به گزارش «جام‌جم»، روز جمعه گذشته ـ 22 مهرماه ـ سرباز جوانی که در کلانتری 128 آدران کرج خدمت می‌کند، هنگام گشتزنی در محور کرج ـ چالوس، کیلومتر 13 (آبشار نوجان) مشاهده کرد، 2 دختر جوان به درون رودخانه کرج افتاده و به دلیل عدم آشنایی با شنا در حال غرق شدن هستند و اعضای خانواده آنها که در حاشیه رودخانه ایستاده‌اند، نمی‌توانند به آنها کمک کنند.
کد خبر: ۴۳۵۸۲۸

در این هنگام سرباز جوان با از خودگذشتگی، به درون رودخانه پرید و ابتدا یکی از دختران را نجات داد و به حاشیه رودخانه آورد.

با نجات اولین دختر، سرباز انتظامی بار دیگر وارد رودخانه شد تا دومین دختر غرق شده را نیز نجات دهد اما موفق به یافتن وی نشد.در پی وقوع این حادثه ماموران کلانتری آدران که به همراه گروه‌های امداد و نجات در حاشیه رودخانه حاضر شده بودند، سرباز جوان و دختر نجات یافته را به مرکز درمانی منتقل کردند.

آنها به جستجو در محوطه رودخانه کرج ادامه دادند تا این‌که یکصد متر پایین‌تر از مسیر رودخانه دومین دختر غرق شده را که بی‌هوش شده و به درختی آویزان شده بود پیدا کرده و او را نیز نجات دادند.

با نجات یافتن این دو دختر جوان، خانواده آنها در اظهاراتشان به پلیس گفتند، روز حادثه برای تفریح به کنار رودخانه رفته بودند که به دلیل سهل‌انگاری دختران خانواده به درون رودخانه افتادند ولی آشنایی به فنون شنا نداشتند.

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در این رابطه گفت: سرباز فداکار نیروی انتظامی با رشادت خود باعث شد 2 دختر جوان که درون رودخانه در حال غرق شدن بودند، نجات پیدا کنند.

در پی اقدام شجاعانه این سرباز جوان، او مورد تقدیر مردم و خانواده 2 فرد نجات یافته قرار گرفت و پلیس نیز قرار است به طور ویژه از وی که ناجی 2 نفر بود، قدردانی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها