مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور "کوشا یک" با 72 سرنشین در آبهای خلیج فارس و در منطقه عسلویه استان بوشهر غرق شد.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۱

"محمد راستاد" پنجشنبه شب اظهار داشت: این کشتی عصر امروز از مبدا سکوهای نفتی دریایی در آبهای خلیج فارس به طرف بندر عسلویه در حرکت بود که به طور ناگهانی و به دلایلی که هنوز مشخص نیست در 15 مایلی این بندر دچار حادثه غرق شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله عملیات تجسس و نجات دریایی با بهره گیری از چندین فروند یدک کش و شناور ناجی تحت مدیریت مرکز تجسس و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه آغاز شد و تاکنون 60 نفر از سرنشینان این شناور نجات یافته اند.

راستاد اضافه کرد: عملیات تجسس و نجات دریایی و هوایی با به کارگیری چندین شناور و یک بالگرد که از جزیره کیش به عملیات تجسس و نجات پیوسته برای یافتن 12 سرنشین دیگر این شناور ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از همکاری همه دستگاه های مستقر در منطقه عسلویه برای همکاری و شرکت در عملیات تجسس و نجات قدردانی کرد.

بندرعسلویه از توابع شهرستان کنگان استان بوشهر محل اجرای طرح های عظیم توسعه میدان گازی پارس جنوبی در فاصله 285 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها