حادثه تلخ و دلخراشی که این هفته رخ داده، مربوط به مرگ یک زن ایرانی و پسر 5 ساله‌اش است. این خانواده ایرانی که شامل پدر، مادر، دختر 14 ساله و پسر 5 ساله بودند، از مدتی قبل در دبی زندگی می‌کردند و محل سکونت آنها آپارتمانی در یک برج بلندمرتبه بود.
کد خبر: ۴۳۴۶۸۳

روز حادثه در حالی که پدر خانواده در سفر به سر می‌برد مادر، دختر 14 ساله‌اش را برای رفتن به مدرسه آماده کرد و همراه او به محوطه مقابل ساختمان رفت تا دخترش سوار سرویس مدرسه شود. در این لحظات کودک 5 ساله در حالی که سرش را از پنجره بیرون آورده بود، مادر و خواهرش را تماشا می‌کرد، اما در یک لحظه تعادلش را از دست داد و از همان بالا به پایین پرت شد و در دم جان سپرد. زن 33 ساله و دختر نوجوان با دیدن این صحنه شوکه شده بودند و جیغ و فریاد می‌کشیدند.

در یک لحظه مادر شتابان به داخل ساختمان رفت و خودش را به آپارتمانش رساند و لبه پنجره ایستاد. او که دچار شوک روحی شده بود و هیچ کنترلی بر رفتار و اعمالش نداشت، به ناگاه خودش را از پنجره به پایین پرت کرد و جنازه او در چند قدمی جسد پسرش جای گرفت. دقایقی بعد، امدادگران و ماموران پلیس خودشان را به محل حادثه رساندند و با تحقیق از شاهدان این صحنه دلخراش و غم‌انگیز متوجه اصل موضوع شدند.

امدادگران از آنجا که دختر 14 ساله بشدت شوکه شده بود و در وضعیت روحی وخیمی به سر می‌برد، او را بسرعت به بیمارستان رساندند. در ادامه پدر خانواده به صورت تلفنی در جریان واقعه دلخراش قرار گرفت و خودش را به دبی رساند، اما از دست او نیز کاری برنمی‌آمد. به این ترتیب حادثه‌ای تلخ و اندوه‌بار رقم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها