روسیه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقصر آلودگی تاسیسات هسته‌ای ایران به ویروس استاکس نت قلمداد کرد و این اقدام را یک جنگ سایبری واقعی خواند. به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری «اسپم فای‌تر»، ایلیا روگاچیف، رئیس بخش تهدیدات و چالش‌های وزارت امور خارجه روسیه با سرزنش آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ساختن ویروس استاکس نت، گفت: برخی کشور‌ها از فضای سایبری برای اقدام علیه سایر کشور‌ها و همین طور اهداف نظامی و سیاسی استفاده می‌کنند. وی افزود: روسیه معتقد است جامعه بین‌المللی باید بر سر اصول خاصی برای راه‌اندازی بخش ملی بر سر فضای سایبری توافق کند. به گفته برخی کار‌شناسان، رژیم صهیونیستی مسوول این حمله سایبری بوده؛ اقدامی که آمریکا از آن حمایت مالی کرده است.
کد خبر: ۴۳۳۹۳۸

شرکت کروبی در مهمانی خانوادگی

مهدی کروبی در مهمانی خانوادگی شرکت کرد . حسین کروبی در صفحه فیس بوک خود نوشت، پدرم شب جمـعه به شکل سر زده در مراسم مهمانی قبولی دخترم در دانشگاه شرکت کرد .وی وضعیت جسمی پدرش را خوب توصیف کرد و گفت بتازگی چکاب کاملی از او گرفته شده است .

هشدار ترکیه به هرگونه تعرض علیه ایران

وزیر امور خارجه ترکیه گفت: هر کشوری که به دنبال تعرض نظامی به ایران باشد ترکیه را در مقابل خود خواهد دید.به گزارش مهر، داوود اوغلو این سخنان را در دیدار با فتح‌الهی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان بیان کرد.

وزیر امور خارجه ترکیه در این دیدار با اعلام این‌که در یک دوره تاریخی در منطقه بسر می‌بریم، گفت: زیر ساخت‌های آتی منطقه در حال شکل گرفتن است و ایران و ترکیه بعنوان بزرگ‌ترین قدرت‌های منطقه از طریق همکاری با همدیگر می‌توانند در شکل‌گیری این زیر ساخت‌ها موثر واقع گردند.داود اوغلو همچنین این نکته را متذکر شد که از خاک ترکیه کسی نمی‌تواند علیه ایران اقدامی انجام دهد در عین حال از خاک این کشور کسی نمی‌تواند از اسرائیل دفاع کند.

دیدار اعضای موتلفه با سیدحسن خمینی

دبیرکل و جمعی از اعضای حزب موتلفه، با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل دیدار و گفت‌وگو کردند.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جماران، در این دیدار که در جماران برگزار شد، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان قائم‌مقام و نیز جمعی از اعضای دفتر سیاسی حزب موتلفه حضور داشتند. پس از این دیدار نماز مغرب و عشا به امامت سیدحسن خمینی برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها