رئیس مجلس شورای استان واسط عراق گفت: جاده ارتباطی کربلا ـ مهران که ایران و عراق را به هم متصل می‌کند، بزودی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش ایرنا، محمود عبدالرضا طلال روز پنجشنبه در نشست استاندار واسط عراق و هیات اقتصادی عراقی با استاندار و مسوولان ایلام افزود: اکنون کار پذیرش زوار در مرز زرباتیه ـ مهران در تمام ساعات روز انجام و تمامی تعطیلات نیز حذف شده است. وی گفت: موضوع یکسان‌سازی تعرفه‌های گمرکی در بازارچه مرزی زرباتیه ـ مهران نیز از طریق وزارت دارایی عراق در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۳۳۷۶۸

این مقام عراقی تصریح کرد: آمادگی داریم قوی‌ترین تجارت با استان ایلام را داشته باشیم و در این راه نیازمند همکاری مسوولان استان ایلام هستیم.

وی با بیان این‌که مسوولان استان واسط عراق برای عملی کردن توافق‌های پیشین مقام‌های ایلام و واسط آمادگی کامل دارند، خواستار توسعه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی میان استان‌های ایلام و واسط شد.

طلال افزود: استان ایلام منبع و نقطه تجارت بین ایران و عراق است و ما آماده‌ایم هرگونه کالای مورد نیاز ایران را نیز تامین کنیم. رئیس مجلس شورای استان واسط به همراه استاندار و برخی مسوولان محلی عراقی برای توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری از چهارشنبه هفته گذشته وارد استان ایلام شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها