وزیر کشور خطاب به مجریان انتخابات تاکید کرد: باید صددرصد طبق قانون عمل کنید نه کم و نه زیاد؛ این راهبرد ما در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات است. به گزارش واحد مرکزی خبر، مصطفی محمدنجار در همایش معاونان سیاسی استانداری‌ها و روسای ستادهای انتخابات با بیان این‌که وزارت کشور اجازه دخالت هیچ فردی را در انتخابات نخواهد داد، افزود: مطرح کردن شائبه دخالت افراد ، فضای انتخابات را مخدوش می‌کند و نباید به این گونه مسائل غیرواقعی دامن زد.
کد خبر: ۴۳۲۹۶۹

وی با تاکید بر ضرورت اجرای قانون، صیانت از آرای مردم، ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری‌ و آ‌موزش دست‌اندرکاران انتخابات گفت: البته تا برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی است بنابراین از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بشدت جلوگیری می‌کنیم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم در تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی استفاده شود.

وزیر کشور با اشاره به تلاش و تاکید این وزارتخانه بر اجرای دقیق قانون انتخابات تصریح کرد: تمهیدات لازم را برای آشنایی مردم، مجریان و نامزدهای انتخاباتی به کار خواهیم گرفت تا از آرا و حقوق انتخاباتی مردم و نامزدها صیانت شود. محمدنجار گفت: مجری انتخابات در اصل، مردم هستند و ما فقط برگزارکننده آن هستیم و تلاش می‌‌کنیم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرام و درعین حال با شور و شعف مردم همراه باشد.

وزیر کشور برگزاری انتخابات را از نقاط اقتدار نظام دانست و گفت: انتخابات پرشور سال‌های پس از انقلاب، اقتدار نظام را به اوج رسانده است. وی افزود: نظام ما دارای مردم‌سالاری دینی است و دشمنان به‌رغم همه تبلیغات منفی‌شان نتوانسته‌اند مردم ما را از صحنه خارج کنند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند، نظام مقتدر است.

محمدنجار ابراز امیدواری کرد: مردم با شرکت در انتخابات 12 اسفند، اعتقاد به نظام اسلامی و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب، با شکوه هرچه تمام‌تر نشان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها