احمدی‌نژاد در جمع مردم "فامنین" :

همه‌ قول‌های داده‌شده عملی می‌شود

رئیس جمهور که از روز گذشته و در چارچوب سفرهای استانی به استان همدان سفر کرده است در جمع مردم شهر فامنین گفت: مصمم هستیم ظرف دو سال پدیده زشت بیکاری را با کمک مردم ریشه کن کنیم.
کد خبر: ۴۳۲۸۸۷

به گزارش فارس به استان همدان، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان "فامنین" با بیان اینکه مردم این شهرستان با دست‌ها و اندیشه‌های بزرگ خود همواره نافع ملت ایران بوده است، گفت: این مردم هر روز پرشورتر، ‌هوشمندتر و منسجم تر و انقلابی‌تر از گذشته در صحنه حاضرند و برای تعالی آرمان‌های الهی آماده فداکاری هستند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به درس‌هایی از مکتب پیامبر (ص) خاطرنشان کرد: هر چه در آسمان‌ها و زمین است متعلق به خدا و سقف پیکره خدا و کسی از خود چیزی ندارد و ما خدا را سپاسگذاریم که ملت ایران معتقد به این درس و مکتب هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر کسی ایمان داشته باشد، زندگی او متحول خواهد شد بنابراین کسی که معتقد باشد حکومت و قدرت مطلقه از آن خداست هرگز در برابر طاغوت‌های عالم تسلیم نخواهد شد و همه آرزوهای و خواسته‌ها و دعاهای خود را به درگاه خداوند متعال عرضه می‌کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مشکل اصلی عالم از ناحیه کسانی است که به این حقیقت را باور ندارند و خود را صاحب قدرت، ثروت، اراده و اثر می‌دانند.

وی یادآور شد: در طول تاریخ هر جا فساد، ظلم، فاصله طبقاتی و فقری است ناشی از حضور و اعمال اراده کسانی است که خود را صاحب قدرت اثر می‌دانند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه فرعون‌ها و نمرودها چه کسانی بودند و چه کردند و امروز طاغوت‌ها چه هستند و چه می‌کنند، اظهار داشت: به محض اینکه کسی از اعتقاد خدا فاصله گرفت و خود و دیگران را شریک قرار داد از آنجا مشکل آن فرد و جامعه بشری آغاز می‌شود.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم ساختن ایران گفت: هر کسی هر جایی و هر کاری می‌کند باید آن را در خدمت ساختن ایران قرار دهد.

وی یادآور شد: ساختن ایران بالابردن پرچم توحید و عدالت است و امروز ایران یک جغرافیا، نژاد و ملیت نیست بلکه یک فرهنگ، راه و پرچم برافراشته در برابر همه طاغو‌ت‌ها و مستکبران عالم است.

به گفته رئیس جمهور ملت ایران شایستگی آن را دارد که در بالاترین تراز سعادتمندی و رفاه و پیشرفت زندگی کند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه کارهای زیادی در عرصه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی، علم و فناوری انجام شده‌است، تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود این است که باید دست به دست هم با ایجاد اشتغال ریشه بیکاری را از سرزمین عزیز ایران بکنیم.

وی در همین زمینه وظیفه دولت را برداشتن موانع، آموزش، ‌راهنمایی و پشتیبانی دانست و گفت که دولت همه امکانات خود را بسیج کرده تا بیکاری را از ایران ریشه کن کند اما این مردم نیز باید تلاش کنند و در انجام کارها در برابر مشکلات و موانع مایوس نشوند چرا که ساختن سخت است.

رئیس جمهور تاکید کرد: مصمم هستیم ظرف دو سال این پدیده زشت بیکاری را با کمک مردم ریشه کن کنیم و انتظار است که در این راه مردم شهرستان "فامنین" نیز همانطور که در همه عرصه‌ها پیشگام بودند در عرصه اشتغالزایی پیشگام باشند.

احمدی‌نژاد به شهرستان شدن "فامنین" اشاره کرد و خاطرنشان داشت: امید است که شهرستان شدن "فامنین" موجب خیر و برکت و پیشرفت و همدلی و عزت هر چه بیشتر شما بشود و از استاندار می‌خواهم که هر چه سریع‌تر اداره‌جات سامان یابند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه 187 پروژه در سه دور سفر استانی برای این شهرستان تصویب شده است، خاطرنشان کرد: از این مصوبات 98 پروژه اجرایی، 75 پروژه در دست اجرا و 18 پروژه کاری نشده است که در جلسه هیئت دولت تلاش می‌کنیم موانع این پروژه را برطرف کنیم تا در مسیر اجرا قرار گیرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تا پایان دولت دهم همه‌ی قول‌هایی که به تمام نقاط ایران داده‌ایم را عملی خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها