در پاسخ به اظهار نظر سرمربی بحرین

کرش:جوابشان را در زمین بازی می‌گیرند

کرش در پاسخ به اظهار نظر سرمربی تیم ملی بحرین که گفته در تهران به دنبال برد هستند، اظهار کرد: مشخص است تیم بحرین برای برد به ایران می‌آید و این اصلا مساله عجیبی نیست آنها برای برد، خودشان را آماده می‌کنند و ما هم خودمان را برای برد آماده می‌کنیم. نه نگرانیم و نه این‌که از بحرین می‌ترسیم. ما جواب بحرین را در زمین می‌دهیم.
کد خبر: ۴۳۲۱۷۵

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کرش، در ابتدای نشست درباره فهرست ارائه شده برای بازی تیم ملی مقابل بحرین در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل گفت: برخی بازیکنان ما تا دیشب درگیر بازی‌های لیگ بودند و هنوز به اردوی تیم اضافه نشده‌اند. امروز بعد از بازی سپاهان و سایپا تمام بازیکنان به اردوی تیم اضافه می‌شوند. در حال حاضر 22 بازیکن در فهرست هستند و یک بازیکن هم بعد از بازی سایپا ـ سپاهان به تیم ملی دعوت خواهد شد.

کرش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اشکان دژاگه هم عنوان کرد: هنوز تصمیم نهایی درباره او گرفته نشده است. دژاگه مشغول بازی‌هایش در بوندسلیگا است. فردا تصمیم نهایی درباره او گرفته خواهد شد و تکلیف همه چیز مشخص می‌شود. درباره دژاگه اطلاعات زیادی نداریم و اگر او نتواند در این اردو به تیم ملی اضافه شود، در اردوهای بعدی می‌تواند به تیم بپیوندد.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت کاظمیان هم گفت: در حال حاضر 21 بازیکن داریم، جواد کاظمیان هم امروز دعوت می‌شود و با دعوت یک بازیکن دیگر از بازی سایپا و سپاهان فهرست 23 نفره تیم ملی برای بازی با بحرین کامل خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در مورد این‌که آیا مربیان لیگ برتری با او تماس تلفنی گرفته‌اند تا نظراتشان را بگویند،‌گفت: بعد از بازی با فلسطین روز پنجشنبه سمیناری با تمام مربیان لیگ برتری داریم و در آن در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنیم. همین جا از مربیان لیگ برتری دعوت می‌کنم که برای دیدن بازی ایران و فلسطین به ورزشگاه بیایند و صبح روز بعدش در سمینار ما حاضر باشند. اکنون مساله خاصی وجود ندارد که بخواهیم در مورد آن با مربیان صحبت کنیم و همه چیز خوب است و تنها قاسم حدادی‌فر است که مصدوم است.

کرش در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی گفت: به اندازه کافی در مورد مجیدی صحبت کرده‌ایم و در مدتی که با ایشان کار کردم خوشحال شدم. او در دو بازی همراه تیم ملی بود و مدتی هم در اردو حضور داشت. تصمیمی که گرفته است به زندگی‌اش مربوط می‌شود و من برای او در همه عرصه‌های ورزشی و زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم.

کرش در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جواد کاظمیان و این‌که اگر در ترکیب قرار نگیرد درست مثل حضورش در تیم پیروزی اعتراض کند گفت: من از این اتفاق در باشگاه پیروزی اطلاعی ندارم و کاظمیان در اردوی گذشته ما عملکرد خوبی داشته اما باید بگویم که مشکلات باشگاهها به ما ربطی ندارد و زمانی که اردوی تیم ملی شروع می‌شود فقط رنگ سفید و قرمز اهمیت دارد که رنگ پیراهن‌های تیم ملی است و باید نام باشگاهها فراموش شود و درست نیست که مسائل باشگاهی در تیم ملی مطرح شود.

در ادامه کنفرانس برخی خبرنگاران درباره اظهارنظرهای برخی از مربیان لیگ برتری درباره کرش سوال پرسیدند و از او خواستند تا نظرش را بگوید که وی گفت: زندگی من در فوتبال خلاصه می‌شود و زندگی من فیلم نیست و من هم بازیگر فیلم‌های سینمایی نیستم. بهتر است که درباره دیگر مربیان از طریق رسانه‌ها صحبت نکنم چرا که این کار را درست نمی‌دانم.

خبرنگاری پرسید چرا برای بازی دوستانه در روز فیفا با فلسطین که تیم ضعیفی است و رنکینگی پایین دارد انتخاب شده و بازی با این تیم مورد انتقاد مربیان لیگ برتری قرار گرفته است. سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: برنامه ما آماده سازی با بحرین است و هدف از این دیدار دوستانه این است که بتوانیم در مقابل تیمی قرار بگیریم که حداقل مثل بحرین بازی کند. نیازی به تیم برزیل یا پرتغال نیست. چرا که تیم‌های بزرگ در قالب برنامه‌های ما قرار نمی‌گیرد. ما از تیم‌های عربستان، عمان، کویت، امارات، اردن و سوریه خواستیم تا با آنها بازی کنیم، اما میسر نشد. باید از فلسطین تشکر کنیم و به آنها احترام بگذاریم چرا که تقاضای ما را قبول کردند و بعد از بازی با دوستانه با اندونزی به مصاف ما خواهد آمد. به نظر من بازی با فلسطین تصمیم درستی است و از دوستان می‌خواهم که قبلا از اظهار نظر، موقعیت را درک کنند. بازی دوستانه با فلسطین قسمتی از آماده سازی روند تیم است و درست برای مثل یک تمرین است. ما دنبال بازی با آرژانتین، رئال مادرید و منچستر یونایتد نمی‌رویم چرا که اولویت اصلی ما بازی رسمی مقابل بحرین است. در عین حال به همه نظرات احترام می‌گذارم و از همکارانم در رسانه‌ها انتقاد نخواهم کرد.

فوتبال فیلم و سیرک نیست

سرمربی در پاسخ به سوالی که درباره این‌که چرا بازیکنان ایران در زمین کم می‌دوند و میانگین 12 تا 13 کیلومتری بازیکنان تراز اول جهان در ایران 6 تا 7 کیلومتر است گفت: فوتبال فیلم و سیرک نیست و در فوتبال معجزه و جادو وجود ندارد. کاری که در تیم ملی می‌کنیم این است که عملکرد و ظرفیت را بالا ببریم و اردو به اردو عملکرد تیم از نظر ما بهتر می‌شود.

جواب سرمربی بحرین را در زمین می‌دهیم

کرش در پاسخ به آخرین سوال درباره اظهار نظر سرمربی تیم ملی بحرین در تهران به دنبال برد هستند گفت: طبیعی است که این مربی باید چنین جملاتی را بگویند و انتظار دیگری از او نمی‌رود. مشخص است تیم بحرین برای برد به ایران می‌آید و این اصلا مساله عجیبی نیست آنها برای برد، خودشان را آماده می‌کنند و ما هم خودمان را برای برد آماده می‌کنیم. نه نگرانیم و نه این‌که از بحرین می‌ترسیم. ما جواب بحرین را در زمین می‌دهیم. البته بحرین حریف اصلی ماست و تیم کمی نیست، چرا که در جام جهانی گذشته در آخرین لحظه و در بازی مقابل تیم نیوزیلند جام جهانی را از دست داد. من می‌دانم که 19 مهر طرفداران تیم ملی به ورزشگاه می‌آیند و با پر کردن سکوها و ورزشگاه ما را تنها نمی‌گذراند. من به همه اعضای تیم و بازیکنان اعتماد کامل دارم و می‌دانم که 19 مهر مقابل بحرین بازی خوبی را انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها