در دیداری دوستانه؛

حریف ایران مغلوب امارات شد

تیم ملی فوتبال قطر، حریف ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا در دیداری دوستانه مقابل امارات تن به شکست داد.
کد خبر: ۴۲۴۴۹۳

به گزارش مهر، تیم‌های ملی فوتبال امارات و قطر که خود را برای حضور در مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره آسیا آماده می کنند، پنجشنبه در ورزشگاه طحنون بن محمد (القطاره) شهر العین به مصاف هم رفتند.

این بازی که «کارلوس کرش»، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از تماشاگران ویژه آن به شمار می رفت، در پایان به برتری 3 بر یک امارات انجامید تا شاگردان «لازارونی» شکستی تلخ را متحمل شوند.

برای تیم ملی فوتبال امارات در این بازی حمدان الکمالی (26) و احمد خلیل (49 و 69) موفق به گلزنی شدند و تنها گل تیم قطر را امارال کوستال در دقیقه 88 به ثمر رساند.

تیم فوتبال امارات در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در گروه سوم با تیم‌های کره جنوبی، کویت و لبنان همگروه است و تیم قطر همراه با تیم‌های ایران، بحرین و اندونزی در گروه پنجم این مسابقات قرار گرفته است.

تیم فوتبال امارات در اولین دیدار خود در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی روز دوم سپتامبر با تیم کویت و تیم قطر با تیم بحرین دیدار می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها