مجلس ترحیم و بزرگداشتی به مناسبت پانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) از سوی حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۱۳۶

به گزارش ایسنا ، به همین منظور از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب ، اطلاعیه ای به این شرح صادر شد:
بسم الله الرحمن الرحیم
14 خرداد ، یادآور هجران جانسوز حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و ماتم بی پایان امتی سرافراز فرامی رسد. در غم شخصیت فرزانه و بی نظیری چون او، جا دارد که برگزیده ترین انسان ها و هوشمندترین ذهنها و پاکترین دلها و جانها از احساس تعظیم و تکریم او سرشار شوند. در سالگرد ارتحال آن عزیز ، بار دیگر امت امام به یاد مقتدای خویش مجلس عزا به پا می دارد ، تا خاطره آن یگانه دوران را گرامی بدارد و عهد خود را با آرمان های جاودانه اش تجدید نماید.

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت استاندار قزوین و همراهان

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت استاندار قزوین و همراهان وی را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفتند. متن پیام ایشان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تاسف آور سقوط بالگرد حامل استاندار خدوم و متدین استان قزوین و معاون عمرانی استانداری و فرمانده نیروی انتظامی آن استان و بقیه همراهان ایشان را که برای انجام وظیفه و خدمت به مردم آسیب دیده از زلزله عازم منطقه زلزله زده بودند و در این راه به لقای الهی شتافتند ، به خانواده های داغدار آنان و مردم مقاوم و متدین استان تسلیت می گویم و از درگاه ایزد متعال برای بازماندگان مصاب صبر و اجر و برای آن عزیزان از دست رفته ، غفران الهی مسالت می نمایم.

سیدعلی خامنه ای
83/3/11

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها