اولین جشنواره فیلم‌رسانه ققنوس، دیروز‌ رسما‌ کار خود را آغاز کرد. در نخستین روز جشنواره فیلم‌رسانه راهیان نور سازمان صدا وسیما با نام ققنوس، 28 اثر از آثار راه‌یافته به بخش مسابقه به نمایش در‌آمد.
کد خبر: ۴۱۶۸۸۳

در مراسم افتتاحیه این جشنواره که با حضور برنامه‌سازان، هنرمندان و علاقه‌مندان سینمای دفاع مقدس در سالن اصلی باغ‌موزه دفاع مقدس(موزه شهدا) برگزارشد؛ دبیر این جشنواره طی سخنانی اهداف برپایی جشنواره را تشریح کرد.

زهادی با بیان این‌که جشنواره ققنوس برای اولین بار در کشور و به همت قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بسیج صداوسیما برپا می‌شود، گفت: استقبال چشمگیری که از طرف مردم و برنامه‌سازان از این جشنواره شد، بیانگر این است که برنامه‌سازی با موضوع دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای نزد اهالی هنر کشور و عموم مردم دارد و هنوز کارهای زمین‌مانده بسیاری در این حوزه وجود دارد.

بنا بر این گزارش در جشنواره ققنوس از میان بیش از 6300 اثر رسیده به جشنواره، به انتخاب و رای هیات داوران، 88 اثر به بخش مسابقه جشنواره راه یافت که در مدت 3 روز برگزاری جشنواره به نمایش در‌می‌آید و در اولین روز، 28 اثر در گونه‌های هنری: مستند، داستانی و نماهنگ روی پرده رفت.

جشنواره فیلم ‌رسانه ققنوس به همت قرارگاه رسانه‌ای بسیج رسانه ملی و به منظور ارتقای تولیدات رسانه‌ای کاروان‌های راهیان نور، قدردانی از سازندگان آثار برتر و همچنین شناسایی استعدادهای جوان در عرصه برنامه‌سازی راهیان نور برپا می‌شود.

جشنواره ققنوس امروز با نمایش آثار راه‌یافته به بخش مسابقه ادامه می‌یابد و فردا شب با معرفی برندگان اول تا سوم در هر بخش به کار خود پایان خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها