میثاق معمارزاده نخستین تمرینش را با پرسپولیس در غیاب علیرضا حقیقی برگزار کرد

استیلی و چالش 2 دروازه‌بان ملی‌پوش

همان طور که حضور مهدی رحمتی در استقلال جای دروازه‌بانان باسابقه این تیم یعنی وحید طالب‌لو و محمد محمدی را تنگ کرد، پرسپولیسی‌ها هم با حضور توام میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی با چالشی مشابه مواجه شده‌اند به طوری که حقیقی ‌ساز جدایی از پرسپولیس را سر داده است.
کد خبر: ۴۱۶۰۲۸

حضور دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در استقلال کار را برای آبی‌پوشان به جایی رساند که وحید طالب‌لو سنگربان 8 سال اخیر خود و محمد محمدی دیگر دروازه‌بان آماده را از دست رفته دیدند، حال به نظر می‌رسد چنین وضعیتی در انتظار سرخپوشان تهرانی است. حمید استیلی که از بازگشت میثاق معمارزاده سنگربان مورد علاقه‌اش به پرسپولیس به وجد آمده و این بازیکن را به دلیل داشتن تعصب به پرسپولیس مورد تمجید قرار داده بود، فکرش را نمی‌کرد جذب این بازیکن به نخستین چالش فصل پرسپولیس تبدیل شود؛ چالشی که مشخص نیست چه سرنوشتی را برای دروازه پرسپولیس رقم خواهد زد. علیرضا حقیقی در 2 روز گذشته در تمرینات سرخپوشان غیبت داشته و با وجود صحبت‌هایی که با استیلی داشته است، همچنان بر نظر خود مبنی بر این‌که حضور همزمان 2 دروازه‌بان ملی‌پوش در یک تیم منجر به خط خوردن یکی از آنها از تیم ملی خواهد شد، تاکید دارد. گرچه این نظر حقیقی غیر‌حرفه‌ای می‌نماید؛ اما به نظر می‌رسد اظهار نظرهای استیلی درباره معمارزاده، به این باور حقیقی دامن زده که جایی در ترکیب اصلی سرخپوشان نخواهد داشت. حال مشخص نیست آیا علیرضا حقیقی قید حضور در پرسپولیس را خواهد زد یا ناز او خریدار یافته و با وعده ثابت بازی کردن آرام می‌گیرد.

با این حال در شرایطی که معمارزاده دیروز در حاشیه نخستین تمرینش با سرخپوشان اعلام کرد که حقیقی را همچون برادر خود دوست دارد، حمید استیلی در این باره در جمع خبرنگاران گفت: حقیقی و معمارزاده مشکلی با هم ندارند. هر دو نفر را توجیه می‌کنیم. ما 2 گلر خوب داریم و هر کدامشان عملکرد بهتری داشته باشند درون دروازه قرار می‌گیرد. آنها هم باید همکاری لازم را با تیم داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها