جهان نوشت:‌ دو نفر از اعضای گروهک تروریستی ریگی چند هفته قبل به هلاکت رسیده‌اند. یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با زاهدان‌پرس با بیان این خبر افزود: این دو عضو گروهک ریگی توسط بسیجیان محلی بلوچ به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر: ۴۱۵۳۶۵

در همین حال گروهک تروریستی ریگی نیز با صدور بیانیه‌ای رسمی کشته شدن اعضای خود را تایید کرد. بنابراین بیانیه، دو عضو گروهک ریگی که به هلاکت رسیده‌اند، عبدالجلیل محمدزهی و جان محمد نصرتی ناهوکی، مسوول تدارکات نظامی این گروهک تروریستی بودند.

هلوی احمدی‌نژاد و اوقات تلخی لنکرانی

کامران باقری‌لنکرانی، وزیر بهداشت احمدی‌نژاد در دولت نهم گفت: این روزها کمتر حرف‌های احمدی‌نژاد را متوجه می‌شوم.

وزیر پیشین بهداشت و درمان ‌در گفت‌وگو با سایت مشرق افزود: من آقای احمدی‌نژاد را زمانی که ساده حرف می‌زند می‌پسندم و زمانی که حرف‌های غیرساده می‌زند مقداری قاطی می‌کنم. وی درباره این جمله احمدی‌نژاد که وی را با واژه هلو ‌توصیف کرده بود،‌ گفت: از شنیدن آن حرف اوقاتم تلخ شد و گفتم که حرف خوبی نبود که آقای احمدی‌نژاد زد، ولی ایشان را متهم نمی‌کنم که با تعمد این حرف را زده است. می‌دانم چیزی که در دلش بوده را گفته است.

لنکرانی همچنین با بیان این‌که « امروزه با جریان‌های انحرافی متعددی روبه‌رو هستیم»،‌ تصریح کرد: ویژگی مشترک آنها توجه به کسب ثروت و قدرت است. چون محور کار این دو مساله است، گاهی اوقات شاهد معاملاتی بین آنها هستیم. این معاملات باعث ضربه زدن به منافع ملی می‌شود و در واقع آرمان‌ها در این میان ذبح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها