ترکان از اهواز: آیا در این شهر با دمای بالای 50 درجه می‌شود سوار اتوبوسی بدون کولر با بیش از 40‌مسافر شد؟
کد خبر: ۴۱۵۰۶۵

توکلی از ملایر: بانک مسکن برای دادن وام، سند خانه را در رهن خود نگه می‌دارد، چطور برای این کار باید ضامن و آن هم فقط رسمی دولت پیدا کرد؟

داوودی از صفادشت: از شهرداری صفا دشت می‌خواهیم پل عابر پیاده‌ای در سر شهرک صنعتی بگذارد تا صبح و عصر شاغلان این شرکت برای رد شدن از خیابان با خطری مواجه نباشند.

انصاری از اصفهان: از شرکت ارتباطات پیامکی ارسال شد که ازیک ماه اینترنت رایگان می‌توانیم استفاده کنیم ولی بعد از استفاده حدود 200هزار تومان قبض برای من آمده است. به هرکجا هم که مراجعه می‌کنیم کسی جوابگو نیست.

یک شهروند از کنگاور: برنامه‌ها و خبرهای زیادی در مورد حجاب در رسانه‌ها به عنوان فساد وجود دارد، ولی از بیکاری و فقر که بیش از حجاب در به وجود آمدن فساد نقش دارد، صحبتی به میان نمی‌آید.

جوابیه: در پی درج پیامی در 29خرداد ماه تحت عنوان «قطع آب در شهرستان بهارستان» روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: قطع آب آشامیدنی از ساعت 8 شب به بعد در شهرستان بهارستان صحت ندارد. ولی به دلیل مصرف آب در پی گرمای هوا، ممکن است قسمتی از شهر ساعاتی دچار قطع یا افت فشار مقطعی شود که با اتخاذ تدابیر لازم و بهره‌برداری از چاه‌های تازه حفر شده، این شرکت درصدد رفع این مشکل است. در صورت نیاز با شماره 3187003-0228 واحد ارتباط مردمی تماس گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها