فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه این نیرو در اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی عزم جدی دارد، اظهار داشت: پلیس در این طرح با هنجار شکنان و عفاف ستیزان بدون اغماض و برابر قانون برخورد می کند.
کد خبر: ۴۱۴۶۷۰

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم در تشریح اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی گفت:این طرح مطالبه مردم و مسئولان است و نیروی انتظامی در اجرای این طرح کوتاه نخواهد آمد و با هنجار شکنان و عفاف ستیزان بدون اغماض برخودر قانونی خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت اخلاقی مطالبه اجتماعی و دفاع از حریم اخلاق و ارزش های فرهنگی و دینی جامعه است، تصریح کرد:هدف نیروی انتظامی در اجرای این طرح رشد فضایل اخلاقی در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اجتماعی انتها ندارد، افزود:پلیس همواره تلاش می کند وضع امنیت اخلاقی را درهر نقطه ای که هست به نقطه بهتری برساند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه امنیت اخلاقی منحصر به اقدامات نیروی انتظامی نمی شود، خاطرنشان کرد: شاید ما در صف آخر هستیم به عنوان نهی از منکر که ترویج فرهنگ ،اغنا اجتماعی و آموزش کار دستگاه های دیگر است که قبل از ما واقع شدند و به لحاظ تقدم رتبه ی از اهمیت بیشتری از کار پلیس قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه نباید دستگاه های دیگر وظایف خود را فراموش کنند و متوقع باشند پلیس ،امنیت اخلاقی را در جامعه حاکم می کند،اظهار داشت: این توقع درستی نیست و تمام دستگاه ها باید در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه گام بردارند.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد:نیروی انتظامی حفاظت از ویترین اجتماعی می کند و مواظب ظاهر اجتماع است که رفتارهای خلاف قانون و خلاق اخلاق در آن صورت نگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس در طرح ارتقای امنیت اخلاقی به وظیفه اخلاقی و قانونی خود عمل و ایفای نقش می کند، تصریح کرد:نیروی انتظامی در اجرای این طرح جدی است و سازماندهی و برنامه ریزی مناسب تری نسبت به گذشته انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نتها امنیت اخلاقی در کشور رو به بهبود است بلکه شاخص جرائم هم بطور کلی وضع مناسب تری نسبت به گذشته پیدا کرده و قدرت کشف پلیس هم افزایش یافته است.

سردار احمدی مقدم در ادامه با بیان اینکه وظیفه پلیس همواره پاسخ به مطالبات مردم و اجرای قانون است، اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی مصر است و برنامه ریزی دارد و تلاش می کنیم کارها بصورت موسمی و مقطعی نباشد یک روش تدریجی و مستمر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی همکاری و همراهی دیگر سازمان ها با پلیس در اجرای طرح امنیت اخلاقی را یادآور شد و گفت:این همکاری نسبت به گذشته نظام یافته تر شده ولی در حد انتظار نیست.

وی اضافه کرد:انتظار این است سازمان ها و دستگاه های مرتبط به وظایفی که در راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب برای آنها مشخص شده عمل کنند.

سردار احمدی مقدم همکاری مردم با پلیس برای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی را سازنده دانست و خاطرنشان کرد:مردم اگر بدانند اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی عزم کلی مسئولان نظام است قطعا همراه و هماهنگ می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها