سریال «اینجا تهران است» به کارگردانی «آرش معیریان» پس از ماه مبارک رمضان با سه شب پخش در هفته روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
کد خبر: ۴۱۴۵۶۳

محمدرضا معصوم‌زادگان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «اینحا تهران است» به کارگردانی «آرش معیریان» با پایان ماه مبارک رمضان و یک هفته پس از عید فطر از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: این سریال به صورت سه شب در هفته پخش خواهد شد و امیدوارم بتواند در زمان پخش خود رضایت مخاطبان را فراهم کند.

همچنین کاوه افضلی تهیه‌کننده سریال نیز گفت:تا به حال حدود 10 قسمت از سریال آماده پخش شده و ساخت موسیقی آن در حال انجام است. تدوین سریال نیز توسط نیما حسن دوست و با نظارت آرش معیریان در حال انجام است.

وی  افزود: قرارداد ساخت این مجموعه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه تهران در اردیبهشت سال 89 منعقد شد و پس از چهار ماه پیش‌تولید، ساخت سریال به کارگردانی آرش معیریان آغاز شد.

افضلی گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با چند آهنگساز و حتی خواننده برای تیتراژ سریال هستیم و به زودی با حضور ژاله علو نریشن‌های مجموعه نیز ضبط خواهد شد.

رویا نونهالی، نسرین مقانلو، لیلا بلوکات، ساعد هدایتی، امیرکاوه آهنین‏جان، مهتاج نجومی، مهدی سلوکی، مجتبی رجبی، آزاده ریاضی، مهرنوش الفتی، امیر کاظمی، مهران رجبی، حسین فلاح، شقایق نوروزی، رهام تدریسی، کتایون اویسی، علی اویسی، طیبه محمدزاده، علیرضا شهیری، ملیسا دولت‎خواه و اکرم محمدی، محمد صادقی در آن بازی می‏کنند و با حضور فتحعلی اویسی و ژاله علو که از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

«اینجا تهران است» به نویسندگی محمدمحمود سلطانی دومین ساخته کاوه افضلی پس از تله‌فیلم «عملیات پایتخت» است که ماجرای زندگی سه زن به نام‌های نازنین (نونهالی)، آتوسا (بلوکات) و افسانه (مقانلو) است که در مجتمعی زندگی می‌کنند و اتفاقاتی شرایط زندگی آنان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد...

تعدادی از عواملی که در ساخت مجموعه همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده فیلم‎نامه: محمدمحمود سلطانی/ کارگردان: آرش معیریان/ تهیه‌کننده: کاوه افضلی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‎ریز: حسین فلاح/ طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال‏نژاد/ طراح گریم: مهرداد میرکیانی/ صدابردار: احمد اردلان/ مدیر تصویربرداری: رضا شیخی/ منشی صحنه: مهرنوش الفتی/ مدیر صحنه: حفیظ‌‌‌‏الله جمشیدی/ جانشین تولید: جمال نصیری/ عکاس: ابراهیم مختاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها