در حالی که روز سه شنبه سرپرست وزارت صنایع و معادن و وزیر بازرگانی از تعیین نشدن قیمت جدید سیمان در بازار خبر داده بود، امروز یکی از اعضای انجمن تولیدکنندگان سیمان اعلام کرد که دولت مجوز افزایش قیمت سیمان را صادر کرده است!
کد خبر: ۴۱۳۸۲۰

علی امینی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد:‌ از امروز چهارشنبه با مجوز سازمان بازرگانی استان تهران و همچنین سازمانهای استانی قیمت سیمان در سراسر کشور افزایش یافت.

به گفته وی این افزایش قیمت چیزی درحدود 12 درصد بوده است.

این در حالی است که مهدی غضنفری دیروز اعلام کرد که در هفته آینده درباره قیمت جدید سیمان در بازار تصمیم‌گیری خواهد شد، اما تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش قیمت سیمان گرفته نشده است.

وزیر بازرگانی همچنین هشدار داد با تولیدکنندگان سیمان که بخواهند در بازار با نفروختن محصولاتشان ایجاد اختلال کنند برخورد می‌شود.

برخی از کارخانه‌داران سیمان اواسط خرداد ماه امسال با نوشتن نامه‌ای اعلام کردند که در صورت افزایش نیافتن قیمت محصول تولیدی‌شان کارخانه‌ها تعطیل خواهد شد.

ایسنا امروز نیز با انجمن تولیدکنندگان سیمان تماس گرفت تا از چند و چون افزایش قیمت سیمان در بازار اطلاع پیدا کند که پورخلیل - دبیر این انجمن، حاضر به پاسخگویی نشده و تاکید کرد که در مورد قیمت سیمان وزارت بازرگانی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

ایسناهمچنین از انجمن تولیدکنندگان سیمان به صورت تلویحی اطلاع پیدا کرد که خبر افزایش قیمت سیمان در بازار صحت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها