رویترز: پلیس ایندیانا آمریکا اعلام کرد با تلاش بسیار توانسته فردی که بازی رایانه‌ای دستی یک متوفی جوان را از داخل تابوتش دزدیده بود شناسایی و دستگیر کند. پرونده این سرقت عجیب که با دستگیری سارق 38 ساله بزودی تکمیل می‌شود، زمانی تشکیل شد که خانواده برادلی مک کومبز 17ساله اعلام کردند وسایل شخصی پسرشان که در تابوتش قرار داشته تا همراهش دفن شود به‌سرقت رفته است.
کد خبر: ۴۰۹۹۷۶

به گفته ماموران، والدین مک کومبز که به خاطر از دست دادن ناگهانی فرزندشان براثر سانحه تصادف به اندازه کافی ناراحت بودند با سرقت عجیب و بی‌سابقه‌ای که قبل از مراسم تدفین رخ داد بشدت عصبی شده و فورا از پلیس درخواست کردند هر چه زودتر سارق بی‌وجدان را شناسایی و دستگیر کند.

با وجود چندین اثر انگشت و مدارک به دست آمده، مرد 38ساله‌ای که برنت نام دارد مدتی بعد دستگیر شد و اعتراف کرد مدت‌هاست در گورستان‌ها حاضر میشود و در فرصت مناسب قبل از مراسم تدفین، وسایل با ارزش متوفیان را از داخل تابوت‌هایشان می‌دزدد و به فروش می‌رساند. برنت به اتهام ده‌ها سرقت راهی دادگاه خواهد شد تا ابهامات پرونده وی برطرف گردد.

پلیس گزارشاتی در این مورد نیز قبلا دریافت کرده بود اما به نظر می رسید که این گزارشات برای رد گم کردن و انحراف ذهن پلیس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها