تله‌فیلم «همپای آب» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی و مصطفی علمی‌فرد با ضبط صحنه‌های فینال فیلم در میدان مین به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی علمی‌ فرد تهیه‌کننده درگفت‌وگو با روابط عمومی معاونت امور استان ها گفت: تصویربرداری تله فیلم «همپای آب» با ضبط صحنه‌های فینال فیلم در میدان مین به پایان رسید .

وی در ادامه افزود: به دلیل همزمانی تدوین تصاویر با تصویربرداری احتمالاً اواسط خرداد تدوین فیلم توسط مهدی مهرنیا به اتمام می‌رسد و فیلم وارد مرحله صداگذاری خواهد شد.

«همپای آب» طبق برنامه ریزی انجام شده پس از 22 جلسه در منطقه سلامات، بخشی در سد کرخه و منطقه خرمشهر و آبادان جلوی دوربین رفت. در آخرین روز تصویربرداری محمود مقامی و مجید حاجی‌زاده به همراه تعدادی از بازیگران بومی جلوی دوربین رفتند.

فیلم درباره روستایی است که دچار بحران آب شده و تنها راه آب رسانی به روستا مسیری است که منطقه جنگی محسوب می‌شود و گروه تفحص در آن مشغول کار هستند و مشکلاتی در این راه به وجود می‌آید...

در این فیلم لیلا بلوکات، محمود مقامی، حسن اسدی، مجید حاجی‌زاده و تعدادی از بازیگران بومی اهواز ایفای نقش می‌کنند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان:حسین قاسمی‌جامی /تهیه‌کنندگان: محمدرضا شریفی و مصطفی علمی‌فرد/نویسنده فیلمنامه: محمدرضا میرمحمد/بازنویس فیلمنامه: سید امین حسینیون /مدیرتصویربرداری: شهرام نجاریان/مدیر صدابرداری: مهدی اکبریان‌پور/دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر جاودانی‌زرین /طراح چهره‌پردازی: شبنم منصوری/طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی /تدوین: مهدی مهرنیا/مدیرتولید:ناصر پزشکی /مدیرتدارکات: مجید شمیلی/دستیار دوم کارگردان: بهزاد طالبی/عکاس: محمد کمایی.

«همپای آب» تولید صدا و سیمای مرکز خوزستان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها