سریال خرچنگ با مضمون اجتماعی، پلیسی به تهیه کنندگی و کارگردانی نادر رونده در 13 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در دست تهیه و تولید است که پس از اتمام مراحل نهایی از یکی از شبکه های سراسری سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، نادر رونده  تاکنون آثار نمایشی مختلفی همچون نشانی در سراب ، منطقه ممنوعه،  مربی عشق  رابطه ناتمام، روناک،  یک بار برای همیشه ، دیان و فاصله را تهیه و کارگردانی کرده است.

سریال تلویزیونی خرچنگ داستان یک سری از باندهای وابسته به عوامل بیگانه است که  قصد دارند به اقتصاد ایران ضربه بزنند و بدین منظوراقدام به وارد کردن دستگاه چاپ اسکناس به داخل کشور می نمایند . مسئولان  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جریان کارهای غیرقانونی این باند قرارمی گیرند و در ابتدا برای اینکه بتوانند ریشه این باند را از بین ببرند قضیه را مسکوت می گذارند ولی در این میان جوانی بنام کاوه احمدی که فردی متعهد است به عنوان ارزیاب گمرک درگیر ماجرا می شود که در ابتدا نسبت به او سوء ظن ایجاد می شود و کار از بین بردن باند را سخت می کند.

رونده در گفتگو با جام جم گفت: این سریال 40 لوکیشن دارد که لوکیشن های اصلی این سریال در بندر شهید رجایی ، جزیره هرمز ، شهرهای بندرعباس و تهران خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت شهر بندرعباس به عنوان شاهرگ اقتصادی ایران سعی شده ویژگی های بنادر جنوب کشور به نحو مطلوبی به تصویر کشیده شود.

وی از دیگر ویژگی های این سریال را علاوه بر پرداختن به مسائل خانوادگی شخصیت های اصلی داستان تبیین مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه عنوان می کند. 

رونده بهره گیری از هنرمندان ملی و بومی را برای تولید آثار فاخر بسیار ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: در این سریال 5 نفر از بازیگران ملی و 28 نفر از بازیگران بومی ایفای نقش می کنند.

ده درصد از این سریال بر روی آب تصویربرداری شده به گفته رونده برای تصویربرداری این مجموعه بر روی آب از قایق و لنج استفاده شده است تا سکانس های مورد نظر با کیفیت مطلوبی تصویربرداری شود.  

تصویربرداری این سریال در دو مرحله از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و پس از 6 ماه به اتمام رسیده است. رونده می گوید: سریال خرچنگ یک سال پیش تولید داشته و پس از تدوین، صداگذاری و موسیقی اوایل مهرماه سال جاری آماده پخش خواهد شد.

در این مجموعه  محمود مقامی (عمو رضا)،  رضا آشتیانی (مجید) - سارا توکلی( منیژه همسر سابق عمو مجید) - امیر ذاکری ( کاوه)- هاشم جوری (سهراب) – حسن اسدی (سرهنگ) پژما حسینی (سرگرد) مرجان علوی (منیره) آتنا توکلی (راحله)  به ایفای نقش می پردازند.

داوود باقری، بابک اعطا (مدیران برنامه ریزی)، حمید شکوهی (مدیر تصویربرداری)، محمد حقیقت طلب (طراح صحنه و لباس)، عیسی اسفندی، محراب بهرامی(صدابردار( سید پژمان حسینی (مدیرتولید)، بهزاد طراحی (مدیرتدارکات) از عوامل این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها