"کندو" یک برنامه علمی از گروه دانش شبکه چهار سیما است که در آن با دعوت از خبرنگاران موضوعات علمی روز جهان تحلیل و بررسی می شود.
کد خبر: ۴۰۹۸۹۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه" کندو" در بعد از ظهر های تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به مدت 60 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

شهرام کجوری مدیر گروه دانش شبکه چهار "کارنامه" را یکی دیگر از برنامه های تابستانی شبکه چهار بیان کرد و گفت: "کارنامه" یک برنامه چالشی در حوزه علم است که با ورود به مفاهیم چالش برانگیز علمی آنها را نقد می کند.حق تالیف، مدرک گرایی، تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور، نقشه علمی کشور از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به صورت هفتگی در یک برنامه زنده به آنها پرداخته خواهد شد.

برنامه "مختصات"نیز یک ویژه برنامه مناسبتی است که به جستجو در باورهای دینی و رابطه آنها با علم و دانایی می پردازد. این برنامه در 6 مناسبت پیشنهادی در طول تابستان پخش خواهد شد.

مدیر گروه دانش شبکه چهار سیما از پخش یک مستند تحت عنوان "یادگاران زندگی" خبر داد و گفت : این مستند به زندگی علمی و شخصی چهره های ماندگار می پردازد و اکنون در مرحله تحقیق و نگارش است و قصد داریم از نیمه دوم تابستان 90 پخش آن را به صورت هفتگی آغاز کنیم.

دکتر کجوری درباره برنامه صبحگاهی طلوع نیزگفت: از چهار تیر ماه همزمان با یک سالگی برنامه طلوع ، با تغییر در دکور و گرافیک برنامه یک میهمانی صبحگاهی در شبکه چهار برپا خواهیم کرد که در آن یک موضوع علمی را مورد نقد و بررسی قرار داده و همچنین به بررسی نشریات علمی و دانشجویی می پردازد.

او افزود:با توجه به اینکه "طلوع" پیشانی برنامه های علمی شبکه است و با توجه به ظرفیت برنامه علمی صبحگاهی در شبکه چهار این برنامه از اوایل تابستان با تغییراتی جدی و جدید به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه طلوع اولین برنامه صبحگاهی شبکه چهار سیما است که شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 الی 9 صبح به روی آنتن می رود.

دکتر کجوری در پایان گفت: برای تابستان 90 برنامه های مختلفی را برای پخش در نظر گرفته ایم و سعی شده علاوه بر تغییر در برنامه های گذشته در برنامه های جدید نیز علاوه بر اطلاع رسانی برجنبه سرگرمی و فانتزی بودن برنامه ها توجه شود.

کجوری افزود: سری جدید برنامه های " پنگان " ، " طعم ها " ، " مزه ها " و " مجله پزشکی " از دیگر برنامه های جدید گروه دانش است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها