زینت پستادست / گروه رادیو و تلویزیون

پخش مسابقه سرزمین دانایی با صدای بهمن هاشمی

بهمن هاشمی 20 سال پیش با شروع کار دوبله وارد با دنیای هنر شد و همزمان به اجرای برنامه‌های مختلف از جمله مسابقه تلویزیونی پرداخت. به طوری که از اجرای «الو مسابقه» شبکه یک تا مسابقه «ردپا» که در شبکه تهران اجرا می‌کند، یک فاصله 20 ساله وجود دارد. او همچنین اولین مجری جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه 2 سیما بود که اکنون چند سالی است در شبکه تهران دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۸۴۶

در جشنواره فیلم‌های سینمایی، هدف شما از معرفی پی در پی و بررسی داستان فیلم‌ها چیست، در حالی که مخاطبان با دیدن فیلم به آن پی می‌برند؟

ما تصمیم داریم با ایجاد جذابیت و هیجان، نظر بینندگان را به این برنامه جلب کنیم. هدف از معرفی فیلم‌ها هم این است که بیننده آمادگی ذهنی نسبت به محتوای فیلم پیدا کند. البته در حین اجرا وقت زیادی نداریم که خیلی به نقد و بررسی کامل بپردازیم؛ اما تلاش می‌کنیم در همان زمان کم با اجرای مسابقه و ایجاد فضای خوب برای فیلم دیدن، با بینندگان همراه شویم.

چه چیزی باعث شد شما همچنان اجرای این جشنواره سینمایی را ادامه دهید؟

البته فعلا قرار است این جشنواره تا آخر تابستان پخش شود و دلیل پخش این برنامه در فصل‌های مختلف به خاطر استقبال بی‌نظیر مخاطبان است که با ارسال پیامک‌های میلیونی خود، در ادامه کار به ما انگیزه بیشتری می‌دهند.

برای تابستان برنامه جدیدی در دست تولید ندارید؟

از پنجشنبه این هفته مسابقه جدیدی به نام «سرزمین دانایی» با حضور دانشمندان جوان به تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب از شبکه تهران پخش می‌شود که در این مسابقه مجری حضور ندارد، بلکه فقط صدای او به هدایت شرکت‌کنندگان برای گذر از موانع مسابقه می‌پردازد که با صدای خودم ضبط شده و به طور طنز پخش می‌شود.

اجرای این مسابقه برای شما چه تفاوتی با مسابقه دیگری که اجرا کردید، دارد؟

نکته قابل توجه همان پخش صدای بنده است که بدون تصویر پخش می‌شود. در این مسابقه 3 گروه شرکت‌کننده 3 نفره باید برای پیدا کردن گنج از نقطه‌ای به نقطه دیگر بگردند و به تنهایی مسیرهای پر پیچ و خم را طی کنند که جزئیات آن را در برنامه این هفته خواهید دید.

اجرای مسابقه گرافیکی و تلفنی بهتر است یا میدانی؟

خب محدودیت بودجه باعث می‌شود که حضور مسابقه‌های میدانی و هیجانی در سیما کمرنگ شود و برنامه‌سازان مجبور شوند با وقت و بودجه کمتری مسابقه‌های گرافیکی و تلفنی تولید و پخش کنند. چون در حقیقت اساس کار مسابقه، شور و نشاط و هیجان است که در مسابقات میدانی بیشتر نمود پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها