ساعاتی پیش سه نفر دیگر از عاملان تجاوز دسته جمعی به زنان در خمینی شهر اصفهان هنگام فرار و خروج از کشور از مرزهای سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۰۹۷۸۲

به گزارش مهر، سرهنگ علی طاهر با اعلام این خبر با بیان اینکه ماموران آگاهی سیستان و بلوچستان با همکاری اکیپ پلیس اعزامی از اصفهان و پشتیبانی پلیس امنیت عمومی زاهدان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی و کسب اطلاع از جزئیات مسیر فرار متهمان، آنها را در حومه این شهر دستگیر کردند، افزود: مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند در مناطق حـاشیه شهر زاهـدان شناسایی و به صورت نـامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این سه متهم به نام های «اصغر - ع» 19 ساله، «عباس - س» 26 ساله و «رجب علی - س» معروف به صمد سیاه 27 ساله هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: این افراد سابقه نزاع دسته جمعی، اخلال در نظم عمومی و حمل مواد مخدر را نیز در پرونده کیفری خود دارند. از این متهمان 10 عدد سیم کارت تلفن همراه، تعدادی چک بانکی و یک دستگاه خودروی پژو نیز کشف و توسط ماموران ضبط شد.

سرهنگ طاهر اضافه کرد: همچنین راهنمای این افراد با نام ابراهیم - ر  که قصد خارج کردن و فراری دادن متهمان را از کشور داشت، بازداشت شد.

«چهارشنبه چهار خرداد در مهمانی خانوادگی ‌در یکی از باغ هـای اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بدون رعایت موازین به جشن و پایکوبی مشغول بودند، عده ای اراذل و اوباش منطقه با اطلاع از این موضوع و هماهنگی با دیگر دوستان خود ضمن ورود به داخل باغ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند».

بر اساس اعلام نیروی انتظامی استان اصفهان 14 نفر از اراذل و اوباش در این جنایت وحشتناک شرکت کرده که تاکنون هشت نفر از آنها در اصفهان دستگیر شده بودند و سه تن دیگر از آنها نیز ساعاتی پیش تحویل مراجع قانونی داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها