زنی در دادگاه خانواده گفت: مهریه‌ 2 هزار سکه بهار آزادی خود را به شوهرم می‌بخشم تا او مرا طلاق دهد.
کد خبر: ۴۰۹۷۵۹

به گزارش فارس، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه با شوهرم تفاهم اخلاقی ندارم، گفت: مدتی پیش عقد کرده و متوجه شدیم که یکدیگر را درک نمی‌کنیم بنابراین قبل از اینکه زندگی مشترک خود را آغاز کنیم، تصمیم به جدایی گرفتیم.

وی در پاسخ به پرسش قاضی عموزادی در خصوص نحوه آشنایی خود با شوهرش، بیان کرد: ما هر دو دانشجوی شهرستان بودیم که طی مدتی کوتاه تصمیم به ازدواج گرفته و عقد کردیم.

زن با اشاره به اینکه مهریه‌ام که 2 هزار سکه است را می‌بخشم تا شوهرم مرا طلاق دهد، افزود: پدر‌شوهرم وضع مالی خوبی دارد و می‌تواند به راحتی از عهده پرداخت مهریه‌ام برآید ولی ما توافق کرده‌ایم که در ازای طلاق، مهریه‌ام را ببخشم.

مرد نیز با بیان اینکه نمی‌توانم مهریه همسرم را بپردازم و می‌خواهم از او جدا شوم، گفت: در حال حاضر همسرم اخلاقی متضاد من دارد، البته در ابتدای آشنایی، رفتاری همسو با هم داشتیم و همیشه با هم کنار می‌آمدیم. در حال حاضر همسرم در هیج موردی با من تفاهم ندارد و از او می‌خواهم تا مهریه 2 هزار سکه بهار آزادی خود را به من ببخشد.

قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده بعد از شنیدن صحبت‌های طرفین (زن و مرد) حکم طلاق توافقی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها