رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی از 28 خرداد خبر داد و گفت: داوطلبان در مدت زمان تعیین شده می توانند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پزشکی را انجام دهند.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۷

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با مهر افزود: کلیه داوطلبان می توانند در روزهای 28 خرداد تا 3 تیرماه همزمان با انتخاب محل تحصیل، کارت ورود به جلسه آزمون را نیز دریافت کنند.

وی درباره افزایش ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی گفت: ظرفیت برخی از رشته ها افزایش خواهند یافت و در زمان مقتضی به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون در روزهای ابتدایی تیرماه برگزار می شود اما افراد پس از اعلام ظرفیت ها و برگزاری آزمون، در صورت افزایش ظرفیت در رشته مورد علاقه داوطلب می توانند نسبت به تغییر اولویت های انتخابی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اولیه پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی همزمان با انتخاب رشته داوطلبان منتشر می شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در 54 رشته برگزار می شود که بر اساس اعلام مرکز سنجش، آزمون 19 رشته در نوبت صبح 2 تیرماه، آزمون 16 رشته در نوبت عصر 2 تیرماه و آزمون 19 رشته در نوبت صبح 3 تیرماه به طور همزمان در سراسر کشور در 24 شهر و با رقابت حدود 53 هزار نفر برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها