معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور گفت: دولت در راستای حذف شرکت‌های واسطه‌ای و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی موفق عمل کرده و باور ما این است که تقریبا 80 درصد کار انجام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، لطف‌الله فروزنده ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: دستگاه‌هایی که تاکنون نسبت به حذف شرکت‌های واسطه‌ای و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی هنوز اقدامی انجام ندادند باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند و هیچ راهی غیر از این ندارند.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۱

وی درخصوص دستگاه‌هایی که به هر دلیل قادر به انجام این کار نیستند، افزود: براساس ماده 22 قانون مدیریت خدمات کشوری این دستگاه‌ها می‌توانند شرکت‌های واسطه را حذف و با خود کارکنان تشکیل تعاونی دهند و مستقیما با آنها قرارداد ببندند و دولت هم موظف است از این نوع شرکت‌ها حمایت مالی و خدمات آنها را خریداری و آموزش‌های لازم را ارائه کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور درخصوص طبقه‌بندی مشاغل گفت: مشاغل به گروه‌های عمومی، تخصصی و اختصاصی تقسیم‌بندی شدند که بر همین اساس طبقه‌بندی مشاغل عمومی تقریبا تمام شده و بزودی در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مطرح و پس از تصویب ابلاغ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها