مجموعه پویانمایی‌های «مسافری از دوردورا» و «بز و بزغاله» در مرکز صبا آماده پخش شد. مجموعه انیمیشن «مسافری از دوردورا» در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای با تکنیک 3بعدی رایانه‌ای برای گروه خردسال تولید شده است. داستان این مجموعه از جایی آغاز می‌شود که یک موجود فضایی به نام منچی از سیاره‌ای به نام دوردورا به مزرعه‌ای خیالی روی کره زمین به نام آرزوها می‌آید و باعث به وجود آمدن ماجراهای بسیاری می‌شود.مریم گودرزی، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه گفت: در این انیمیشن سعی شده با تاکید بر مفاهیم اخلاقی و قرار دادن مخاطب خردسال و کودک در موقعیت‌های گوناگون داستان به طور غیرمستقیم از طریق همذات‌پنداری با شخصیت‌های قصه، اثرات مخرب رفتارهای خودخواهانه را نشان و کودک را در موقعیتی قرار دهیم که با مفاهیم اخلاقی و اجتماعی به صورت ملموس ارتباط برقرار کند.
کد خبر: ۴۰۹۶۵۷

در تهیه این انیمیشن ،کاظم اخوان و نرگس گودرزی (نویسندگان) و ایمان ایمان‌نژاد و مریم گودرزی (کارگردانان) و مهرداد رئیسی (سرپرست گویندگان) همکاری کرده‌اند.

همچنین مجموعه عروسکی «بز و بزغاله» در 26 قسمت 10 دقیقه‌ای برای پخش آماده شده است. داستان‌های این مجموعه براساس نیاز کودکان طراحی شده و پیرامون مسائل آموزشی و شناخت کودکان از جهان اطرافشان تهیه شده است. علاوه بر این، این اثر رفتارهای مناسب را به کودکان در مواجهه با مشکلات می‌آموزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها