فرمانده انتظامی دماوند از پلمب 21 سالن و باغی که اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و خارج از چارچوب شوونات اسلامی کرده بودند، خبر داد. سرهنگ قدسی به ایسنا گفت: با آغاز فصل تابستان بسیاری افراد تمایل دارند مهمانی‌های خود را در باغ و ویلا برگزار کنند و در شهرستان دماوند نیز به خاطر وجود ویلا و باغ‌های بسیار همواره شاهد برگزاری مراسم تولد و عروسی در این باغ‌ها هستیم.
کد خبر: ۴۰۹۶۳۲

وی با بیان این‌که برگزاری مراسم مختلط و خارج از شوونات اسلامی براساس قانون جرم محسوب می‌شود، یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با مقام قضایی و مجمع امور صنفی تالار و رستوران‌داران صورت گرفته است، تالارها و سالن‌هایی که جشن‌های مختلط برگزار می‌کنند، پلمب خواهند شد. قدسی با اشاره به این‌که از سال گذشته تاکنون 21 باغ، ویلا و تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم و جشن‌های مختلط کرده‌اند، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده‌اند، گفت: در این ارتباط بیش از 100 نفر از مسوولان و متصدیان و شرکت‌کنندگان این‌گونه مراسم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی دماوند با یادآوری این‌ نکته که در بسیاری از پرونده‌ها، صاحب باغ از برگزاری این‌گونه مراسم بی‌خبر است، به صاحبان باغات توصیه کرد، از دادن کلید به دوستان و افراد ناشناس خودداری کنند؛ زیرا ممکن است این افراد به بهانه‌های مختلف، در آن مهمانی‌های مختلط برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها