بیستمین نمایشگاه مبلمان منزل با حضور رئیس انجمن مبلمان و دکوراسیون آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۵۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه مبلمان، آناهیتا میر ستاری دبیر اتحادیه صادر کنندگان مبلمان در مراسم افتتاح بیستمین نمایشکاه مبلمان منزل بابیان اینکه نمایشگاه فوق اولین نمایشگاه مبلمان منزل به طور تخصصی است، تصریح کرد:ایران در عرصه مبلمان سنتی صاحب سبک است.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در شرایط فعلی تولیدکنندگان مبلمان با آن مواجه هستند اقدام به مذاکره با کمیسیون ماده یک برای کاهش تعرفه این محصولات خواهیم کرد زیرا افزایش تعرفه بر عملکرد بخش تولید و صادرات میلمان تاثیر گذار است.

میر ستاری مجموع سهم واردات محصول نهایی مبلمان را 10درصد دانست و گفت: در سال 88 مهم ترین بخش نمایشگاه واردات ماشین آلات و یرق آلات بود و بخش کمی از آن را به بخش مبلمان منزل اختصاص داده بودند که نمایشگاه فوق اولین نمایشگاه مبلمان منزل به طور اختصاصی است.

همچنین در ادامه این مراسم، احمدیان ریس اتحادیه صادرکنندگان مبلمان افزود:در این نمایشگاه 380مشارکت کننده داخلی و 30مشارکت کننده خارجی حضور دارند و 30هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 60هزار متر فضای نمایشگاهی داریم.

وی افزود:در بیستمین نمایشگاه مبلمان نه تنها از فضاهای داخلی بلکه از فضای خارجی نیز استفاده کرده ایم وبیشتر مشارکت کنندگان خارجی از کشور های ترکیه و چین حضور دارند.

احمدیان در خصوص صادرات مبلمان افزود:در 3ماهه نخست امسال آماری از صادرات  نداریم ولی سال گذشته آمار صادرات از 12میلیون دلار به 25 میلیون دلار افزایش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها