سرپرست سازمان بهزیستی کشور از آغاز طرح صدقه تلفنی در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: در این طرح افراد می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 9092307000 و 9092307004 کمک‌های خود را به مددجویان بهزیستی ارسال کنند.
کد خبر: ۴۰۹۴۴۶

به گزارش فارس‌، احمد اسفندیاری در حاشیه برگزاری بیست‌وششمین همایش کشوری انجمن مددکاران اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهزیستی تلاش می‌کند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها کمک‌های خوبی را برای نیازمندان و معلولان به‌خصوص مددجویان بهزیستی جمع‌آوری کند.

وی به همکاری سازمان بهزیستی با شرکت مخابرات جهت اخذ کمک‌های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: در طرح صدقه تلفنی، افراد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 9092307000 و 9092307004 کمک‌های خود را به مددجویان بهزیستی ارسال کنند.

اسفندیاری افزود: در طرح صدقه تلفنی، شرکت مخابرات ایران موظف شده است تا کمک‌های جمع‌آوری شده را در پایان هر ماه محاسبه و در صورت حساب تلفن اشخاص درج کند.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: طی سال گذشته سازمان بهزیستی طرح‌های خوبی را در حوزه‌ مشارکت‌های مردمی تدوین کرده؛ به طوری که حضور مردم و کمک‌های مردمی نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها