صدها هزار نفر از مردم سوریه با حمل بزرگترین پرچم این کشور به طول بیش از دو کیلومتر بر حمایت خود از بشار اسد تاکید و مداخلات خارجی در کشورشان را رد کردند.
کد خبر: ۴۰۹۴۴۵

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که هزاران نفر از مردم سوریه امروز در بزرگ‌راه «المزه» در دمشق با حمل پرچمی بسیار بزرگ، از دولت این کشور حمایت کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد: هزاران سوری با حمل بزرگ‌ترین پرچم این کشور به ابعاد 2 هزار 300 متر در 18 متر در بزرگراه المزه راهپیمایی کردند.

این خبرگزاری اعلام کرد که مردم سوریه با این اقدام خود عمق وابستگی ملی خود را نشان دادند و بر رد و محکومیت هرگونه دخالت خارجی در کشور سوریه تاکید کردند.

سانا اعلام کرد که جمعیت مردمی از همه محورهای منتهی به بزرگراه المزه برای مشارکت در این اقدام و حمل بزرگ‌ترین پرچم سوریه وارد شد.

بنا بر این گزارش، دانشجویان سوری در تهیه و آماده کردن بزرگ‌ترین پرچم سوریه شرکت داشته‌اند و قرار است این پرچم در بسیاری از شهرهای سوریه برده شود.

سوریه از 18 ماه مارس گذشته شاهد ظهور گروهک‌های مسلحی است که با تحریک مردم و درگیر شدن با ارتش و نیروی امنیتی سوریه قصد آشوب و ناامنی در این کشور را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها