منابع خبری از سکته مغزی "هارولد کمپینگ" واعظ آمریکایی 89 ساله خبر می دهند که اخیرا وعده اش درباره پایان جهان دروغ از آب درآمد.
کد خبر: ۴۰۹۳۵۸

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این واعظ مسیحی که اخیرا پیش بینی کرده بود جهان در روز 21 مه  به پایان می رسد به علت سکته مغزی راهی بیمارستان شد.

کمپینگ 89 ساله اخیرا پس از اجرای برنامه روزانه تلویزیونی اش در اوکلند (کالیفرنیا) دچار سکته مغزی شد و به بیمارستانی در ساحل "سانفرانسیسکو" منتقل شد.

"توم اوانز" سخنگوی شرکت فامیلی که برنامه های این واعظ مسیحی را در 66 واحد رادیویی سرتاسر آمریکا پخش می کند، تاکید کرد: حال کمپینگ خوب است، این تنها چیزی است که الان می خواهم به آن اشاره کنم.

این شرکت تصمیم گرفته با توجه به بستری شدن کمپینگ در بیمارستان، برنامه ضبط شده قدیمی وی را بازپخش کند.

هارولد کمپینگ واعظ مسیحی معتقد بود بر اساس معادلات ریاضی توانسته به رازهای کتاب مقدس پی ببرد و زمان پایان جهان را تشخیص دهد. البته وی یک بار در سال 1994 نیز پایان جهان را پیش بینی کرده بود که پس از دروغ از آب در آمدن آن ادعا کرد که نتوانسته برخی از مقاطع کتاب مقدس را به طور عمیق درک کند.

واعظ جنجالی که روز 21 مه را به عنوان آخرین روز حیات زمین معرفی کرده بود در نهایت با معذرت خواهی از مردم تاریخ جدیدی را برای پایان جهان پیش بینی کرد. وی در اظهاراتی در گفتگو با رسانه های آمریکایی  21 اکتبر  را به عنوان تاریخ پایان جهان اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها