برنامه زمانی مصاحبه رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی یا پروژه عملی و مصاحبه در برخی کد رشته‌های امتحانی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی اعلام شد.
کد خبر: ۴۰۹۳۴۱

به گزارش مهر، اسامی داوطلبان چند برابرظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه در کد رشته محل های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل کنکور کارشناسی ارشد 90 برای داوطلبان مجاز در روز دوشنبه 30 خرداد منتشر می شود.

زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کد رشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358 (بجز رشته طراحی صنعتی که آزمون آن در روز  جمعه مورخ 3 تیر 1390خواهد بود) در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 تیرماه است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، آزمون عملی نوازندگی ایرانی روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 تیرماه، آزمون عملی نوازندگی جهانی و سلفژ جهانی و آهنگسازی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 29 و 30 تیرماه، آزمون تشریحی آهنگسازی روز جمعه 31 تیرماه برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون عملی کد رشته 1356 (نمایش عروسکی) در 21 و 22 تیرماه خواهد بود.

ضمناً لازم به ذکراست محل برگزاری کلیه آزمون های تشریحی و پروژه عملی رشته‌های فوق منحصراً در شهر تهران خواهد بود و همچنین داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان چند برابر ظرفیت در اطلاعیه مذکور برای شرکت در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش درج می‌ شود و یا داوطلبانی که نسبت به انتخاب کد رشته محل های دارای پروژه و یا آزمون عملی اقدام کرده‌اند، چنانچه در تاریخ های مقرر در مراحل مذکور شرکت کنند، بمنزله انصراف از این مراحل تلقی شده و هیچگونه اقدامی پس از آن میسر نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها