سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در صورت قطعی شدن جدایی‌اش از این تیم، گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استیل آذین خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۸۳۰۰

به گزارش مهر، فراز کمالوند که در دو فصل اخیر نتایج قابل قبولی با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز کسب کرده است بنا بر دلایلی موقعیتی متزلزل بر روی نیمکت این تیم پرطرفدار پیدا کرده و این احتمال وجود دارد که با قطعی شدن حضور امیرقلعه نویی، وی سال آینده را در خارج از تبریز سپری کند.

گفته می‌شود ابتدا قرار بود کمالوند هدایت تیم گسترش فولاد تبریز را برعهده بگیرد اما این حضور منتفی شد تا مسئولان باشگاه استیل آذین که به تازگی راهی سمنان شده است، از کمالوند به عنوان جدی ترین گزینه هدایت این تیم نام ببرند. استیل آذین در پایان فصل دهم لیگ برتر در انتهای جدول قرار گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

حسین هدایتی که روز پنجشنبه پس از قطعی کردن انتقال استیل آذین به سمنان سعید آذری را به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی کرد، دو گزینه را برای هدایت سرخپوشان در نظر گرفته است که یکی از آنها فراز کمالوند سرمربی فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی است.

در صورتی که مسئولان استیل آذین نتوانند با این مربی به توافق برسند، از اکبر میثاقیان سرمربی فصل پیش تیم فوتبال شاهین بوشهر به عنوان دومین گزینه لیگ برتری نام برده می شود که شانس نشستن روی نیمکت تیم استیل آذین را خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها