مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: شبکه فارس برای نخستین بار در میان دیگر شبکه‌های تلویزیونی، برنامه‌های 24 ساعته خود را به صورت رسمی افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۰۱۶۶۹

محمدباقر کشفی در مراسم شروع به کار پخش شبکه 24 ساعته فارس اظهار کرد: با اجرایی شدن این شبکه، شاهد بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در استان فارس هستیم.

به گزارش فارس، کشفی با اشاره به این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب، فارس در قله قرار دارد، افزود: در سال جهاد اقتصادی نخستین گام برای تمام متولیان و دستگا‌ه‌های فرهنگی و هنری بویژه تولیدکنندگان و هنرمندان ارائه برنامه‌های متنوع در شبکه 24 ساعته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: استان فارس به عنوان قطب پزشکی، دانشگاهی، صنایع الکترونیک، گردشگری و ظرفیت‌ها و استعدادهای متنوع جغرافیایی و داشتن خرده فرهنگ‌ها به عنوان رنگین‌کمان از جایگاه فرهنگی ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

وی اضافه کرد: شبکه 24 ساعته با داشتن 5 میلیون بیننده استانی در صدد افزایش باورهای دینی و اعتقادی و تحقق مطالبه آحاد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان با پخش و تولید فیلم و سریال و برنامه‌های آموزنده، تفریحی و مانیتور کردن فیلم‌ها و سریال‌های خارجی به زبان فارسی در جلب رضایت شهروندان نسبت به دیگر استان‌ها پیشگام است.

کشفی با تاکید بر این‌که استان فارس دارای هنرمندان و پیشکسوتان فراوانی است، گفت: در این شبکه سراسری برنامه‌هایی شامل شعر، موسیقی، تله‌فیلم، انیمیشن و کود ک با ضوابط فرهنگی پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در ادامه از پخش 7 تله‌فیلم ظرف چند ماه آینده از شبکه 24 ساعته این استان خبر داد.وی تصریح کرد: فیلم‌های تولیدی شبکه فارس، امکان پخش در شبکه سراسری را دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: با توجه به این‌که حدود 13 ساعت به زمان پخش برنامه‌های صدا و سیمای فارس اضافه شده است، امیدواریم تا با همان تعداد کارکنان با همکاری هنرمندان این استان بتوانیم برنامه‌‌هایی با کیفیت مطلوب ارائه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها