فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری ربایندگان 2‌کودک 6 و 11 ساله یزدی خبر داد. سردار علی‌اکبر علی‌اکبریان روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت:در نخستین روز سال ، والدین دو کودک خردسال به فاصله چند ساعت با حضور در یکی از مراکز انتظامی مفقود شدن فرزندان خود را گزارش کردند.
کد خبر: ۳۹۵۶۵۸

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط مشخص شد دو‌کودک گمشده هنگامی که مشغول بازی در نزدیکی محل سکونتشان بودند به طرز مرموزی مفقود شده‌اند.

وی افزود: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت فردی پس از 4 روز از طریق تلفن و از شهرستان‌های مختلف با والدین کودک تماس گرفته و تقاضای مبلغ زیادی پول برای آزادی آنها کرد.

رئیس پلیس شهرستان یزد افزود: با آموزش های مناسب و تشکیل چند تیم عملیاتی و اطلاعاتی مشخص شد آدم ربا‌ها پس از ربودن این دو کودک آنها را به خارج از استان و به نقاط شرق کشور منتقل کرده اند. با به دست آمدن این اطلاعات و با هماهنگی انجام شده با فرماندهی انتظامی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و بانک‌های مربوطه، پس از 20 روز ربایندگان این دو کودک شناسایی و با اعزام تیم های اطلاعاتی محل رفت و آمد آدم ربا ها محاصره و این متهمان دستگیر شدند.

علی‌اکبریان یادآور شد: کودکان ربوده شده که یک دختر 6 ساله و یک پسر 11 ساله هستند، تحویل خانواده‌هایشان شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد محل نگهداری کودکان توسط ربایندگان را سیستان و بلوچستان اعلام کرد و گفت: یک متهم دیگر نیز در این زمینه تحت تعقیب است که بزودی وی نیز دستگیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: در زمان تحویل این کودکان به خانواده‌هایشان، جمع زیادی از اهالی محل با حضور در این مکان از پلیس به خاطر دستگیری متهمان قدردانی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان هم ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست از ارتباط و رفت و آمد با غریبه‌ها و افراد ناشناس خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها