یاران انقلاب 14 فوریه بر شفاف‌سازی اذهان ملت‌های آزاده جهان تاکید می‌کنند

قدردانی مردم بحرین از حمایت‌های ایران

یاران انقلاب 14فوریه در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حمایت‌های ملت ایران،‌ عراق و لبنان از مردم مظلوم بحرین اعلام کردند که رژیم بحرین در سایه سکوت جامعه بین‌الملل در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است.
کد خبر: ۳۹۴۷۳۷

در این بیانیه آمده است: وضعیت محاصره، ترور و ایجاد ترس و وحشت برای فرزندان ملت ما در بحرین همچنان ادامه دارد و افزایش شمار شهیدان تظاهرات و اعتراضات اخیر و همچنین افزایش شکنجه‌ها و ربودن فعالان سیاسی و رها کردن اجساد شهدا در کنار خیابان‌ها که یکی از بزرگ‌ترین انواع تروریسم دولتی به شمار می‌آید همچنان رو به افزایش است.

جنبش انقلاب 14 فوریه تاکید دارد که بحران بحرین بحرانی سیاسی بوده و برخلاف ادعای رژیم آل‌ خلیفه این بحران طایفه‌ای نیست. در سایه سکوت و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل، رژیم آل‌خلیفه در حال ارتکاب جنایات ضدانسانی در بحرین است و ملت مظلوم ما، موسسات اجتماعی و کارمندان آن و بازرگانان، در معرض حملات و تهدیدات نیروهای مستبد حاکم و نیروهای نظامی عربستان سعودی و نیروهای سپر جزیره قرار گرفته‌اند. بازداشت‌ها افزایش یافته است و کارمندان، ‌پزشکان و پرستاران از کار بیکار شده‌اند.

یاران انقلاب 14 فوریه بار دیگر برای شفاف‌سازی اذهان جهانیان و ملت‌های آزاده جهان، تاکید می‌کند: بدون تردید شیعیان و سنی‌های بحرین ملتی متحد هستند که دغدغه‌های مشترکی دارند که آنها عبارتند از: آزادی، عزت، کرامت و زندگی سعادتمند در سایه نظام سیاسی.

بیانیه می‌افزاید: به همین دلیل از ملت‌های جهان و تمامی موسسات و سازمان‌های حقوق بشری و گروه‌های امدادرسان می‌خواهیم که با ملت بحرین اعلام همبستگی کنند چون ملت ما در معرض جنایت و کشتارهای انسانی قرار گرفته است. از تمامی ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که با تظاهرات و اعتصابات در برابر سفارت‌های عربستان و سفارت رژیم استبدادی حاکم در بحرین، با ملت مظلوم بحرین اعلام همبستگی کنند. ما از مردم و ملت‌های اسلامی در مناطق مختلف جهان می‌خواهیم که از نهادهای دولتی و در راس آن، دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل و تمامی سازمان‌های حقوق بشری بخواهند که سریعا در حمایت از مردم بحرین و جلوگیری از کشتارهای گروهی و شکنجه‌های رژیم آل‌خلیفه علیه مردم، دخالت کنند.

یاران انقلاب بحرین تصریح کرده‌اند: در پایان از جامعه مدرسین در حوزه‌های علمیه در شهرهای قم، مشهد مقدس و علماء و مراجع بزرگوار و طلبه‌های علوم دینی در اعلام تعطیلی درس‌های حوزه و اعلام حمایت از ملت مظلوم بحرین قدردانی می‌کنیم. همچنین از علماء و مراجع در نجف اشرف و کربلا و لبنان و مناطق شرقی عربستان سعودی در مواضع سیاسی و حمایتشان قدردانی می‌کنیم و از حمایت‌های ملت‌های عراق، ایران و لبنان و گروه‌های سیاسی آنها تشکر می‌کنیم. همچنین از مواضع رهبر انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای که از جنبش‌های ضد استبدادی ملت‌های مسلمان حمایت کرده‌ است، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها