اتفاق تلخی که برای آبی‌ها رخ داد

سرگردانی استقلالی‌ها برای پیدا کردن زمین

تیم فوتبال استقلال که در کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و یکی از نمایندگان ایران در نهمین دوره لیگ قهرمانان آسیاست، امروز برای پیدا کردن زمین تمرین نقاط مختلف تهران را زیر پا گذاشت و در نهایت با لطف چند نوجوان در یک زمین چمن مصنوعی تمرین کرد!
کد خبر: ۳۸۹۴۳۹

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که عصر شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر برابر مس کرمان متوقف شد ، امروز یکشنبه زمین تمرین پیدا نکرد و کادر فنی این تیم ناچار شد برای تعطیل نشدن تمرینات از چند نوجوان که در زمین چمن مصنوعی مشغول تمرین بودند خواهش و البته التماس کنند تا وقت شان را در اختیار یکی از بزرگترین «تیم»های فوتبال ایران قرار دهند.

به گفته مسئولان باشگاه استقلال، در حالی که این تیم روزهای بعد از بازی را در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی به تمرین ریکاوری می پرداخت امروز هیچ ورزشگاه حاضر نشد به این تیم زمین بدهد. استقلالی ها را به ورزشگاه آزادی راه ندادند و زمین چمن مصنوعی آکادمی هم در اختیار آنها قرار نگرفت.

در این شرایط بازیکنان اصلی به همراه نوروزی راهی استخر و سونا هتل المپیک شدند اما بازیکنانی که برابر مس بازی نکرده بودند راه زمین های چمن مصنوعی کوچک محلات را در پیش گرفتند که در این بین با مساعدت چند نوجوان یکی از زمین‌های چمن مصنوعی منطقه 22 در اختیار آبی پوشان قرار گرفت.

پرویز مظلومی که از این وضعیت ناراحت بود ، گفت: از صبح هرچه به دنبال زمین می گردیم نمی توانیم محلی برای تمرین پیدا کنیم. با این وضعیت کسی نباید از استقلال انتظار قهرمانی داشته باشد. خواهشم از مسئولان این است که به این مشکل بزرگ استقلال رسیدگی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما باید سه روز دیگر با سایپا بازی کنیم در حالی که بازیکنانم ناچارند در زمین چمن مصنوعی تمرین کنند و حتما شب کمردرد و پادرد خواهند داشت و مشخص نیست با این وضعیت ما باید چطور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها