در تعطیلات آخر هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه شوید

آواز گنجشک‌ها در فضای تلویزیون می‌پیچد

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مسافران»، «خواب بد»، «قطار فراری»، «آواز گنجشک‌ها»، «جزیره»، «تیرانداز»،، «دوازده لوح زرین»، « قهرمان تحت تعقیب»، «تعقیب 3000»، « قهرمان سونگ»، «استخوان زمستان»، « نگارش مرگ»، « کاوش در کهکشان»، «حبس شدگان» و «پل مرگ» امروز و فردا از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۲۵۱

شبکه یک

مسافران ـ امشب ساعت 22

خواب بد ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «مسافران» به کارگردانی رودریگو گارسیا محصول سال 2008 کشورهای کانادا و آمریکا امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

پس ازآن که یک هواپیمای مسافربری سقوط می‌کند، یک روان‌شناس به نام کلر مامور می‌شود تا مشاوره 5 نفر از نجات یافتگان این سانحه را به عهده بگیرد.

فیلم تلویزیونی «خواب بد» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط هم جمعه 13 اسفند ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سحر و پوریا که هر دو مهندس هستند در زندگی شخصی خود بسیار پرمشغله هستند. این مساله آنها را از هم دور کرده و سبب اختلافات زیادی شده است

شبکه 2

قطار فراری ـ فردا ساعت 30/18

آواز گنجشک‌ها ـ فردا ساعت 23

فیلم سینمایی «قطارفراری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیل برانسوم هم فردا ساعت 30/18 ازشبکـه 2 سیما روی آنتن می‌رود.

جرم 62 ساله که سال‌ها خدمت صادقانه در راه‌آهن انجام داده با خرید سهام راه‌آهن توسط بریت بنر از پدرش، توسط او از کارش اخراج می‌شود. جرمی که سال‌ها وی راه‌آهن زندگی کرده و به آن خو پیدا کرده است بعد از این اتفاق افسرده می‌شود.

فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجید مجیدی نیز فردا ساعت 23 ازشبکـه 2 سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم به داستان مرد ساده و میانسالی به نام کریم می‌پردازد، او در یک مزرعه پرورش شترمرغ کار می‌کند برحسب اتفاق یکی از شترمرغ‌ها از مزرعه فرارمی کند، کریم چند روزی به دنبالش می‌گردد، اما موفق به یافتن آن نمی‌شود و در نتیجه از کار اخراج می‌شود. این بهانه‌ای می‌شود که برای اولین بار به شهر برود و در آنجا از طریق مسافرکشی با موتورسیکلت امرارمعاش کند.

شبکه 3

جزیره ـ امروز ساعت 30/10

تیرانداز ـ امروز ساعت 16

قهرمان سونگ ـ ‌فردا ساعت 15/14

دوازده لوح زرین ـ امشب ساعت 20

قهرمان تعقیب ـ 30 دقیقه بامداد فردا

تعقیب 3000 ـ فردا ساعت 30/10

فیلم سینمایی «جزیره» به کارگردانی مایکل بی پنجشنبه 12 اسفند ماه ساعت 30/10 از شبکه 3 روی آنتن می‌‌رود.

در سال 2019 مردی به نام لینکلن اکوشش ساکن محله‌ای دریایی و مرموز است که بشدت محافظت می‌شود. او نیز مانند سایرساکنین آرزو دارد به جزیره که به آخرین نقطه آلوده نشده زمین مشهور است، برود.

فیلم سینمایی «تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا هم امروز ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

یک تیرانداز قدیمی که به اجبار بازنشسته شده است، بار دیگراستخدام می‌شود تا احتمال ترور رئیس‌جمهور را در سه‌شهر مختلف بررسی کند .

فیلم سینمایی «دوازده لوح زرین» به کارگردانی کانگ چینگ و با بازی چینگ ونگ و جیمز تیم هم امشب ساعت 20 ازشبکه 3 سیما پخش می‌شود.دوازده لوح زرین نشانه قدرت حاکم است و هرکس صاحب این الواح شود، از قدرت فزاینده‌ای برخوردار شده و قادر به انجام هرکاری می‌شود. فیلم سینمایی «قهرمان تحت تعقیب» به کارگردانی برایان اسمروز نیز 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

یک رفتگر به نام «لیام کیس» به همراه دوستش «سواین» در رستوران نشسته‌اند که ماشینی تصادف می‌کند و لیام در اقدامی شجاعانه دختر کوچکی به نام «مارلی» را نجات می‌دهد و در نظر مردم به قهرمان تبدیل می‌شود.

فیلم سینمایی «تعقیب 3000» به کارگردانی گرگوری جی لینزی هم فردا ساعت 30/10 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «تعقیب 3000»، خاطرات کودکی 2 برادر به نام‌های راجر و میکی است که به تیم بیسبال شهرشان علاقه بسیار دارند و تمام بازی‌های بازیکن معروف آن را از نزدیک دنبال می‌کنند.

فیلم سینمایی «قهرمان سونگ» به کارگردانی چیییانگ شن فردا ساعت 15‌/‌14 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

2 استاد شمشیربازی که درخدمت خاندان سانگ هستند به 3 شاگرد خود ماموریت می‌دهند که مهر سلطنتی را به برادر کوچک‌تر شاهزاده برسانند.

شبکه 4

استخوان زمستان ـ امروز ساعت 30‌/‌15

نگارش مرگ ـ فردا ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «استخوان زمستان» به کارگردانی دبرا گرانیک امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. ری دختری نوجوان است که از مادر بیمار، خواهر و برادر کوچکتر خود به سختی نگهداری می‌کند. پدر ری تا یک هفته آینده باید برای شهادت در یک پرونده علیه یک گاودار خلافکار خود را به دادگاه معرفی کند.

فیلم سینمایی « نگارش مرگ » به کارگردانی مایکل کانل فردا ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه سینما 4 از شبکه 4سیما پخش می‌شود.

داستان درمورد جید هاپر زن نویسنده‌ای است که هنوز خاطرات گذشته او را آزار می‌دهند. او در نوجوانی به دلیل علاقه‌ای که به یک اسب داشته و به دلیل کشته شدن این اسب وحشی توسط پدرش، هنوز از پدر دلگیر و دور است، بخصوص که پدر، او و آن اسب را در حادثه‌ای که منجر به مرگ مادرشده است مقصرمی داند.

شبکه تهران

کاوش در کهکشان ـ 30 دقیقه بامداد فردا

حبس‌شدگان ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم سینمایی «کاوش در کهکشان» به کارگردانی دین پریست 30 دقیقه بامداد روزجمعه از شبکه تهران پخش می‌‌شود.

«کاوش در کهکشان» داستان گروهی بازیگر است که اتفاقی به سفینه‌ای در کهکشان رفته و از آنها خواسته‌می‌شود‌که با سیاره‌ای که با آنها دشمن هستند، مبارزه کنند.

فیلم سینمایی «حبس شدگان» به کارگردانی داگ کمپل فردا ساعت 30‌/‌13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

«حبس شدگان» داستان عده‌ای کوهنورد واسکی‌باز است که در اثر بهمن شدید در یک پناهگاه گیرمی‌افتند و گروه امداد درصدد نجات دادن آنهاست.

سیمای استان‌ها

پل مرگ ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم سینمایی «پل مرگ» فردا ساعت 30‌/‌13 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

حادثه تصادفی منجر به مرگ شخصی می‌شود که ظاهرا توسط شوخی بچه‌ها با پرتاب جسمی از روی پل به سمت اتومبیل رخ می‌دهد.

پس از آن هم حادثه‌ای مشابه آن برای یک وکیل مالی رخ می‌دهند پلیس به بچه‌ها شک می‌کند. فلوریان مارتینس و الیزابت پارکیسون در فیلم سینمایی «پل مرگ» محصول سال 2006 آلمان به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها