4 سارق بعد از آن که خودروی یک راننده مسافرکش را با توسل به زور و تهدید از چنگش درآوردند سوار بر آن سرقت‌های دیگری را نیز رقم زدند.
کد خبر: ۳۸۹۱۳۲

این پرونده در استان تهران و با شکایت مرد مسافربری گشوده شد که می‌گفت 4 مسافر خودروش را سرقت کرده‌اند این مرد توضیح داد: این مسافران را به صورت دربستی و با کرایه بالا سوار کردم تا به نقطه‌ای در حاشیه استان تهران ببرم اما همین که به مکان خلوتی رسیدیم آنها شروع به تهدید من کردند و در حالی که چاقویی در دست داشتند وادارم کردند ماشین را متوقف کنم سپس دست و پای مرا بستند، مرا داخل گونی انداختند و سوار بر خودروام فرار کردند. من با زحمت زیاد و با کمک چند رهگذر توانستم خودم را نجات بدهم.

پس از اعلام شکایت این مرد مشخصات خودروی او در سیستم هماهنگ پلیس ثبت شد و ماموران انتظامی سراسر کشور موظف شدند به محض رویت اتومبیل موردنظر آن را متوقف و سرنشینانش را دستگیر کنند.چندی بعد ماموران انتظامی استان کرمان در حین گشتزنی با این خودرو مواجه شدند و بعد از یک تعقیب و گریز راننده آن را دستگیر کردند و وقتی شنیدند 3 همدست او نیز در همان حوالی پنهان شده‌اند در عملیاتی ضربتی آنان را نیز به دام انداختند. 4 متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت خودرو گفتند: بعد از این‌که ماشین را به چنگ آوردیم به کرمان فرار کردیم و با استفاده از آن 10 زورگیری و سرقت دیگر نیز انجام دادیم.

بنا به این گزارش متهمان اکنون در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها